CRuise control weg
CRuise control weg
Hallo allemaal,
Ik heb voor het starten van dit topic nog eens flink het forum door gespit en niet gevonden wat erop lijkt.
Bij aanschaf van mijn auto kwam ik er vrijwel direct achter dat mijn cruize control niet werkt, ik gelijk aan het zoeken gegaan op het forum en eigenlijk een beetje ervan uit gegaan dat het een vocht probleem kon zijn enz enz..
Heeft iemand een behulpzaam idee wat dit zou kunnen zijn?
p.s. uitlezen zal volgende week maandag gebeuren maar wil me niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Groet,
Sjennex
Ik heb voor het starten van dit topic nog eens flink het forum door gespit en niet gevonden wat erop lijkt.
Bij aanschaf van mijn auto kwam ik er vrijwel direct achter dat mijn cruize control niet werkt, ik gelijk aan het zoeken gegaan op het forum en eigenlijk een beetje ervan uit gegaan dat het een vocht probleem kon zijn enz enz..
Heeft iemand een behulpzaam idee wat dit zou kunnen zijn?
p.s. uitlezen zal volgende week maandag gebeuren maar wil me niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Groet,
Sjennex
Laatst gewijzigd door sjennex op 07 jan 2012, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie het laatst lacht, is traag van begrip!
Re: Versnelling indicatie en cruize control weg
Gaat het lampje wel branden als je de cruise control wilt activeren?
Hallo hanse,
Nee het lampje gaat niet branden.
Gr. Sjennex
Nee het lampje gaat niet branden.
Gr. Sjennex
Check de aansluiting van je luchtmassameter eens, als die los is gaat het lampje niet aan!
heb er net naar gekeken en dat zit gewoon goed vast (ook geen corrosie enz enz)..
direct met contactspray in gespoten.
gr.
direct met contactspray in gespoten.
gr.
Twas ook te makkelijk geweest natuurlijk:)
Even uit laten lezen werkt denk ik het snelst dan! Dit is het enige wat mij een keer overkomen is na een onderhoudsbeurt, blijkbaar vergeten de stekker vast te zetten en toen werkte mijn CC ook niet meer.
Even uit laten lezen werkt denk ik het snelst dan! Dit is het enige wat mij een keer overkomen is na een onderhoudsbeurt, blijkbaar vergeten de stekker vast te zetten en toen werkte mijn CC ook niet meer.
Toch bedankt voor je reactie.
Gr. Sjennex
Gr. Sjennex
- RubberBurner
- Contacteer:
Kweet niet of de e39's er een beetje op lijken,maar die hebben wel eens last dat de sleepring van het stuur geen contact meer maakt ......
En dat kan ik alleen maar checken door het stuur eraf te halen?
Gr. Sjennex
Gr. Sjennex
Stuur eraf gehad maar niks? zag er trouwens tip top uit.
Gr. Sjennex
Gr. Sjennex
Re: CRuise control weg
Heb je de computer uitgelezen?
Als de cc een fout melding heeft door het een of ander, wil het systeem niet activeeren.
Als de cc een fout melding heeft door het een of ander, wil het systeem niet activeeren.
Bij onze Mercedes was het zo dat nadat we de banden hadden verwisseld (andere maat) dat de cruisecontrol het niet meer deed..
E60 530D
hij gaat maandag aan de stekker, hoop dat er iets uitkomt.
Mijn Mercedes had er geen last van
Mijn Mercedes had er geen last van