Water achter bijrijdersstoel e91

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Topper

Water achter bijrijdersstoel e91

Bericht door Topper » 03 jan 2012, 15:17

Weet niet of ik hier goed zit kon niks vinden over de e91......(sorry als ik verkeerd zit)...

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van water in de auto achter de bijrijdersstoel en vooral hoe ik de oorzaak kan vinden en kan wegnemen....

Sinds kort heb ik water achter de bijrijdersstoel van mijn BMW 5 touring. Ik kan de oorzaak niet vinden. Ik heb 't idee dat het van onder moet komen aangezien de zijkanten van de bekleding (naast de deur) niet nat is maar de bodem wel. En behoorlijk....

Wat ik wel al heb gelezen is dat het kan komen uit de deuren...dat lijkt me onwaarschijnlijk ik heb namelijk de dopjes aan de onderzijde van de deuren verwijderd en daar komt eerder stof uit dan vocht. Temeer de zijkanten van de bekleding helemaal droog is lijkt het van onder te komen. Waar zou ik het kunnen zoeken?

Heb ook gelezen dat het te maken kan hebben met verstopte luchtfilters? Zo ja waar vind ik die en wat kan ik daar aan doen?

Zoals eerder gesteld denk ik dat het van onder uit moet komen maar waar zou ik dan moeten zoeken zonder dat ik hem op een brug moet zetten?

En waar zitten waterafvoerpunten die ik evt met een compressor schoon kan / moet maken?

Wie kan me helpen!?

Thx

dvdb

Re: Water achter bijrijdersstoel e91

Bericht door dvdb » 03 jan 2012, 17:48

Tadaa!
Zou het zelf zo niet weten :nee:

Grtz

Beens1

Re: Water achter bijrijdersstoel e91

Bericht door Beens1 » 04 jan 2012, 12:17

Is het nu een E91 of een E61?