Multifunctioneel stuur in een e46
Multifunctioneel stuur in een e46
Hoi ,
Ik heb een E46 uit 2001 met een normaal stuur erin ! ik zou hier graag een multifunctioneel stuur in willen plaatsen .
Maar zou iemand mij kunnen vertellen wat ik daarvoor aan moet sluiten of veranderen of zijn er mensen die dit tegen een vergoeding kunnen doen voor mij ?
Ook wil ik er nog een afneembare trekhaak eronder plaatsen, dus dit zou in een keer mee mogen gebeuren !
GR.
Peter
Ik heb een E46 uit 2001 met een normaal stuur erin ! ik zou hier graag een multifunctioneel stuur in willen plaatsen .
Maar zou iemand mij kunnen vertellen wat ik daarvoor aan moet sluiten of veranderen of zijn er mensen die dit tegen een vergoeding kunnen doen voor mij ?
Ook wil ik er nog een afneembare trekhaak eronder plaatsen, dus dit zou in een keer mee mogen gebeuren !
GR.
Peter
Laatst gewijzigd door peero op 08 jan 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Multifunctioneel stuur in een e46
Werkspot.nl
zo'n stuur zou ik ook willen, dus als iemand dit kan, dan heb je 2 klanten in een keer
-
- Contacteer:
MFL set bestellen via ebay en de DIY volgen hier ergens op het forum. echt moeilijk is het niet. 3 uurtjes en je bent klaar.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- BMW Clubsport
Je hebt inderdaad een klein kabelboompje nodig (+/- 20 euro bij de dealer) + het stuur en ik denk zelf dat je die 3 uur nog niet nodig hebt.
- DJLeonardo
Ik doe het stuur in minder dan 30 minuten.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i