Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival

BrianGT

Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival

Bericht door BrianGT » 03 jan 2012, 21:39

Afbeelding
Fast-Car Festival: het ultieme auto-evenement staat weer op de kalender van 2012! Ook deze editie richt het evenement zich vooral weer op sportieve, exclusieve en performance gerichte auto’s. De trend is in 2011 gezet, en in 2012 zal het evenement nog sportiever en groter worden!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
BMW Thema
Één van de grotere thema’s dit jaar zal absoluut het BMW thema zijn, waarbij alle modellen en uitvoeringen welkom zijn. Van oldtimer tot youngtimer maar ook de laatste nieuwe modellen. Alles draait om performance, unieke uitvoeringen en de juiste looks.

Op de grootste paddock (Heineken paddock) van het Circuit Park Zandvoort zal een flink gedeelte afgezet worden voor het BMW thema. Wij vragen alle rijders om zich vooraf aan te melden via bmw@fast-car-festival.nl. De aanmeldingen komen binnen bij Daniël en hij zal deze aanmeldingen verwerken en beantwoorden. Daniël is verantwoordelijk voor de selectie voor het evenement, omdat wij wel opzoek zijn naar strakke BMW’s die passen binnen het thema van het evenement.

BMW M Power
Al jaren staat de ‘Motorsport’ afdeling van BMW bekend om zijn geprezen modellen vanaf de eerste E30 M3. High performance en geavanceerde technologie zorgen voor pure autosportbeleving. De M mag dan ook vol trots de sterkste letter genoemd worden in de autosportwereld! Eigenaren van deze bijzondere M modellen vragen wij dan ook om zich ook vooraf aan te melden om een waardig ‘M area’ te creëren waar alleen de echt M modellen toegang toe krijgen!

BMW parade
In de middag staat er een bijzondere parade te wachten voor alle M eigenaren en de daarvoor speciaal geselecteerde BMW’s om in een enorme colonne over het circuit te rijden om het samen gevoel op het circuit te krijgen en het warme BMW gevoel over te brengen naar andere BMW liefhebbers. Ook voor dit onderdeel kan er opgegeven worden bij het bovenstaande e-mail adres van Daniël.

Vooraf aanmelden is korting
Voor alle deelnemers die zich vooraf aanmelden zal er een korting zijn op het entreebewijs en een gratis paddockkaart om het terrein op te komen. Heb jij vragen over hoe alles in zijn werking gaat verwijzen wij jou door naar de informatie pagina voor het BMW thema.

Dagplanning BMW thema
Voor de BMW paddock geldt de volgende planning tijdens Fast Car Festival:
  • 08.00 - 11.00 – Aankomst
  • 14.00 - Instructie voor het rijden op de baan (op de BMW Paddock bij de tent)
  • 15.15 - Opstellen voor de BMW Parade
  • 15.30 - Poorten open naar het circuit voor de BMW parade
  • 16.00 – Einde parade
  • 17.30 – Einde événement
    Bekijk het gehele baanprogramma
Entreekosten evenement
Voor elke deelnemer (bestuurder) voor het BMW thema is de entree prijs hetzelfde (€10,-) mits zij een uitgeprinte paddockkaart hebben van het BMW thema en deze goed zichtbaar voor de voorruit is geplaatst. Voor de bijrijders is er ook voordeel. De normale prijs voor de bijrijders is €15,- maar voor het BMW thema zijn de prijzen van een bijrijder maar €10,- per persoon.
  • - €10,- voor de bestuurder
    - €10,- voor de bijrijder
    - €0,- Paddockkaart
Vrij Rijden
Wil je graag een sessie sportief op de baan rijden dan kan dat. Uiteraard raden wij iedereen aan om zich vooraf aan te melden om zo teleurstelling van volle sessies te voorkomen op de dag zelf. Voor het Vrij Rijden is er niet in elke sessie een helmplicht en vrij rijden kan al vanaf €30,- (exclusief entree ticket) Meer informatie vind je terug op de algemene Vrij Rijden pagina.

Check de website: http://www.fast-car-festival.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door BrianGT op 27 feb 2012, 11:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Dnl

Re: Zondag 17 juni 2012 >> BMW Thema [at] Fast Car Festival

Bericht door Dnl » 03 jan 2012, 21:39

De échte BMW liefhebber mist deze meeting niet!

Wij beiden jouw de mogelijkheid om jouw BMW deze dag te showen in een speciaal afgezet BMW Thema gedeelte, een unieke ervaring! Niemand hoeft meer te zoeken naar dat ene vrije plekje waar we allemaal nog bij elkaar kunnen staan. De plek is bij aankomst al voor ons gereserveerd én dat zijn natuurlijk betere plekken dan ergens anders op de paddock. Iedereen zit direct midden in de actie, de show en het entertainment van het evenement.

Onderstaande leden van´t BimmerPortal zullen (hoogst waarschijnlijk) aanwezig zijn op het BMW Thema @ Fast Car Festival;
  1. Johnsdale - E36 Coupe
  2. ..
Laatst gewijzigd door Dnl op 04 jan 2012, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

johnsdale

Bericht door johnsdale » 04 jan 2012, 20:11

Dat lijkt me wel vet. Ik wil wel ovb op de lijst.
Als ik op de pc zit stuur ik je wel een mail.

Dnl

Bericht door Dnl » 04 jan 2012, 21:37

Je staat er bij!

Het zal een verbeterde versie gaan worden van Duitse autodag. Dus ik hoop dat we weer met mooie aantallen gaan komen, want Duitse autodag was al een groot succes! :duimen:

Bimmergirl87

Bericht door Bimmergirl87 » 04 jan 2012, 21:51

Aaaaaaaaaaah dat moet ik gewoon missen !!, ben 3 maanden varen van maart tot juni !!
Eens BMW, altijd BMW

BMW m3 nl

Bericht door BMW m3 nl » 05 jan 2012, 13:32

nou ik heb er ook wel intresse in hoop dat me bmw in tijd hellemaal gefixt is dan :)

BMW m3 nl

Bericht door BMW m3 nl » 05 jan 2012, 13:50

dan heb ik nog un vraag gaat er weer treintje komen om na zandvoort tegaan zou leuk zijn denk ik?

BrianGT

Bericht door BrianGT » 16 feb 2012, 12:39

@ Maurice, bedankt voor het online plaatsen :duimen:
Afbeelding

E36 racer

Bericht door E36 racer » 16 feb 2012, 13:00

Ik ben er zowiezo bij, in verband met superlap :) wil dan best wel bij jullie op de stand komen te staan met de trackslet :)
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

MaasMaster
Contacteer:

Bericht door MaasMaster » 16 feb 2012, 18:06

Ik zal er ook zijn, maar ik kom met de leden van het Belgische forum ;)
Heb me daar al opgegeven...
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

paulbrs

Bericht door paulbrs » 16 feb 2012, 19:38

Mijn vrouw en ik willen ook graag komen in onze BMW E46 325ci coupe (2004). Natuurlijk ook samen deelnemen aan het BMW Thema, maar niet racen of zo, daarvoor ben ik al wat te veel op leeftijd. Kan iemand vertellen hoe alles nu verder gaat vooral met de paddock-kaart? Alvast bedankt.
Bimmer Nestor!

DaytonaM3

Bericht door DaytonaM3 » 18 feb 2012, 16:52

@paulbrs,
Volgens mij willen ze alleen de M modellen of performance gerichte BMW,s op de paddock.

DaytonaM3

Bericht door DaytonaM3 » 18 feb 2012, 19:10

Dan word het dus een algemene BMW meeting(niks mis mee) waar iedereen mag staan,volgens mij is de insteek van fast car festival dat er alleen performance gerichte auto,s staan tenminste dat staat op de flyer.

Dit komt van fast car festival site:

BMW ‘thema’ paddock

Op de grootste paddock (Heineken paddock) van het Circuit Park Zandvoort zal een flink gedeelte afgezet worden voor het BMW thema. Wij vragen alle rijders om zich vooraf aan te melden via bmw@fast-car-festival.nl. De aanmeldingen komen binnen bij Daniël en hij zal deze aanmeldingen verwerken en beantwoorden. Daniël is verantwoordelijk voor de selectie voor het evenement, omdat wij wel opzoek zijn naar strakke BMW’s die passen binnen het thema van het evenement. Bezit jij zelf een unieke uitvoering zoals voorbeeld een; AC Schnitzer, Heidegger, Alpina, Hamann, Dinan, Hartge of een G-Power uitvoering, dan zien we zeker graag je aanmelding voorbij komen voor het BMW Thema

paulbrs

Bericht door paulbrs » 18 feb 2012, 21:26

Heb een mailtje gestuurd naar het opgegeven mailadres. We, mijn vrouw en ik, komen in ieder geval kijken, natuurlijk als dat wel kan en mag. Voor mij is het de eerste keer dat ik naar zo'n evenement kom, omdat ik nog niet zo lang lid ben van dit forum. Ook omdat we nog nooit op het circuit van Zandvoort zijn geweest, lijkt het ons enorm leuk om er naar toe te gaan. Nogmaals omdat het mijn eerste keer is, heb ik geen idee wat ik dan kan verwachten, maar ik heb Daniel gevraagd om mij dit uit te leggen.
Nog bedankt DaytonaM3 voor het antwoord.
Bimmer Nestor!

Booth

Bericht door Booth » 20 feb 2012, 10:30

ovb kom ik ook.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”