Bericht
door AdE39 » 07 jan 2012, 15:47
Hallo beste DW70,
U zit helemaal op het juiste pad, dit is de enige en juiste manier,
Dit is de meting die een monteur ook altijd zal uitvoern bij dergelijke defecten en spanningsverliezen.
Ik heb dus ook nooit anders geleerd, dan op deze wijze, via de pluspool te meten.
Pluspool los nemen, en tussen deze pluspool en de + accuklem te gaan meten, en dan een voor een de zekeringen uitnemen, en terug plaatsen, dus niet de hele zekeringkast leeghalen. En zeer zeker moet je een isolatiematje er bij nemen, dan is er echt geen vuiltje aan de lucht..
Er word veel te vaak en veel te moeilijk over gedacht, terwijl het erg eenvoudig is.
Maar een ieder heeft zo zijn werkwijze, goed of fout, die keuze maakt men nu eenmaal helemaal zelf.
Ik heb goed resultaten op deze wijze, en de vrienden van mij die een garagebedrijf hebben precies net zo.
Met vriendelijke groet,
Ad