BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
dat je zo`n auto bij een dealer of een goede garage moet kopen is natuurlijk bullshit heb mn e39 m5 bij een handelaar gekocht en op mn zoek tocht naar een goede ook een hoop rotzooi tegen gekomen.
en juit bij die handelaar waar ik verwacht had weer een pauperbak aan te treffen mn m5 gekocht met 2 vorige eigenaren en een onderhoudshistory waar je u tegen zegt.
geduld hebben en goed zoeken en uiteraard een beetje geluk hebben en zelfs een perfect onderhouden auto kan kapot lopen,ken iemand die een e39 m5 bij de beier kocht 2 maanden later brak er een gelijder af in het blok resultaat andere motor erin
en juit bij die handelaar waar ik verwacht had weer een pauperbak aan te treffen mn m5 gekocht met 2 vorige eigenaren en een onderhoudshistory waar je u tegen zegt.
geduld hebben en goed zoeken en uiteraard een beetje geluk hebben en zelfs een perfect onderhouden auto kan kapot lopen,ken iemand die een e39 m5 bij de beier kocht 2 maanden later brak er een gelijder af in het blok resultaat andere motor erin
Wel prachtige velgenBMWBoii schreef:Die deur van die witte op de achtergrond lijkt wel geel
BMW rulez
Voor mij is het geen bullshit !speedy25 schreef:dat je zo`n auto bij een dealer of een goede garage moet kopen is natuurlijk bullshit heb mn e39 m5 bij een handelaar gekocht en op mn zoek tocht naar een goede ook een hoop rotzooi tegen gekomen.
Heb mijn M3 ook bij de beier gekocht en later bleek er teveel speling te zitten in het differentieel, heb toen GRATIS arbeid gekregen bij de vervanging ervan. En mijn auto heeft ook een history waar je U tegen zegt !
Bij een prive adres had ik deze service nooit gekregen. Maar het is maar hoe je ertegen aan kijkt, maar BULLSHIT....nee !
Laatst gewijzigd door willem-57 op 07 jan 2012, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Rolmeijer schreef:Is toch echt precies dezelfde.
De oude advertentie staat ook nog op marktplaats.
Zie kentekens boven aan in de advertentie.
http://link.marktplaats.nl/515861188" onclick="window.open(this.href);return false; (oude advertentie)
http://link.marktplaats.nl/517900464" onclick="window.open(this.href);return false; (en een dag later)
je hebt helemaal gelijk. foto`s kloppen alleen niet, maar kijk goed naar de km tellerplaat. bij de ene foto is hij met mijlen, andere advertentie is hij met kilometers.... kortom klopt echt helemaal niks van die auto....
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Ik zie hier best veel duitse auto's voorbij komen, maar als je dat overweegt is het misschien best de moeite om eens in Belgie rond te kijken.
Ook daar zijn de auto's goekoper als in NL, en daar is de verkoop best goed geregeld met carpass.
Ik kwam deze nog tegen, zo op het eerste gezicht best netjes;
http://home.mobile.de/THLAUTOCONSULTING ... _155750886" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook daar zijn de auto's goekoper als in NL, en daar is de verkoop best goed geregeld met carpass.
Ik kwam deze nog tegen, zo op het eerste gezicht best netjes;
http://home.mobile.de/THLAUTOCONSULTING ... _155750886" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat van die teller zal wel kloppen, is een heel andere foto ander interieur en geen langere flippers.
die gele deur van die ander valt wel mee
http://link.marktplaats.nl/517936119
die gele deur van die ander valt wel mee
http://link.marktplaats.nl/517936119
Mij maakt het in principe ook niet uit of de auto bij een dealer of een particulier te koop staat.
Je betaald over het algemeen meer bij en dealer, logisch ook wel want hun lopen het risico in geval van stukken.
Ik heb mijn M3 particulier gekocht en heb daar geen moment spijt van gehad.
Echter moet je wel een beetje technisch verstand van zo'n auto hebben en ook weten wat je koopt. Als er veel achterstallig onderhoud in zit dan kan het erg duur worden.
Maargoed in sommige gevallen ben je beter uit met garantie. Je hoeft maar net een paar reparaties te krijgen in de garantieperiode.
Echter is die vaak maar een half jaar, soms een jaar bij zo'n auto. Als je dan stukken krijgt na de garantieperiode heb je weer pech.
enigste wat ik aan de M3 heb gehad zijn 2 nieuwe remschijven voor met blokken en een setje nieuwe banden, maar dit wist ik allemaal voor de koop al.
Remschijven waren dun, en de banden gecupt.
Je betaald over het algemeen meer bij en dealer, logisch ook wel want hun lopen het risico in geval van stukken.
Ik heb mijn M3 particulier gekocht en heb daar geen moment spijt van gehad.
Echter moet je wel een beetje technisch verstand van zo'n auto hebben en ook weten wat je koopt. Als er veel achterstallig onderhoud in zit dan kan het erg duur worden.
Maargoed in sommige gevallen ben je beter uit met garantie. Je hoeft maar net een paar reparaties te krijgen in de garantieperiode.
Echter is die vaak maar een half jaar, soms een jaar bij zo'n auto. Als je dan stukken krijgt na de garantieperiode heb je weer pech.
enigste wat ik aan de M3 heb gehad zijn 2 nieuwe remschijven voor met blokken en een setje nieuwe banden, maar dit wist ik allemaal voor de koop al.
Remschijven waren dun, en de banden gecupt.
dan heb jij geluk gehad met jou m3 weet je hoe ze namelijk bij de beier werken? ze hadden een hele tijd een blauwe e39 m5 te koop staan facelift voor 17k ben ik ook nog bij geweest maar ik wist wat er met de auto aan de hand was.willem-57 schreef:Voor mij is het geen BULLSHITT !speedy25 schreef:dat je zo`n auto bij een dealer of een goede garage moet kopen is natuurlijk bullshit heb mn e39 m5 bij een handelaar gekocht en op mn zoek tocht naar een goede ook een hoop rotzooi tegen gekomen.
Heb mijn M3 ook bij de beier gekocht en later bleek er teveel speling te zitten in het differentieel, heb toen GRATIS arbeid gekregen bij de vervanging ervan. En mijn auto heeft ook een history waar je U tegen zegt !
Bij een prive adres had ik deze service nooit gekregen. Maar het is maar hoe je ertegen aan kijkt, maar BULLSHIT....nee !
wou de m5 kopen met garantie iets wat je bij een bmw dealer toch wel mag verwachten maar kon de auto alleen kopen zonder garantie best wel raar toch? dan sta je als dealer ook wel voor de auto die je verkoopt.
toevallig was ik getipt door iemand dat de betreffende m5 een scheurtje had in het onderblok en dat de beier daarvan op de hoogte was en daarom geen garantie wou geven op de auto.
uiteindelijk toch verkocht zonder garantie 2 maanden later loopt het blok kapot en de beier wil nergens wat van weten en zo ken ik wel meer verhalen over de beier....
Daarom maakt het dus niet uit garage,dealer of particulier. Gewoon iemand meenemen die er verstand van heeft en checken of letterlijk alles klopt.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Albert..M3
De M3 van mij is ook wel te koop hoor . gewoon nette NL Auto van 2002 .
Laatst gewijzigd door Albert..M3 op 07 jan 2012, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk, als ik een net bod krijg is ie ook te koop , en over dealers....ja, er zijn slechte en goede verhalen, maakt zoals martijn zegt niet uit waar je hem koopt zolang je maar de zekerheid hebt dat km stand en onderhoud history klopt. Al is het wel fijn dat er bij latere problemen wel coulange gehanteerd wordt. Maar ook ik heb weleens een negatieve ervaring gehad met een dealer, dus dat ze teveel rekenden. Zeker nadat ik ging lezen op dit forum, dan vallen de schellen wel van je ogen.
Met alle respect,toevallig was ik getipt door iemand dat de betreffende m5 een scheurtje had in het onderblok en dat de beier daarvan op de hoogte was en daarom geen garantie wou geven op de auto.
uiteindelijk toch verkocht zonder garantie 2 maanden later loopt het blok kapot en de beier wil nergens wat van weten en zo ken ik wel meer verhalen over de beier....
Als je het weet dat er een scheur in zit,
Als je weet dat deze zonder garantie verkocht wordt.
Als je deze auto dan koopt ZONDER garantie
Moet je in mijn ogen niet 2 mnd later als deze inelkaar loopt gaan lopen mekkeren...............
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Kijk zo snel kan het gaan met een M3 http://link.marktplaats.nl/517900464" onclick="window.open(this.href);return false;
mjpvdh schreef:Deze witte M3 Cabrio is ECHT niet de moeite waard om te gaan bekijken. Ben er afgelopen weekend naar wezen kijken en heb niet eens de moeite genomen om er een proefrit in te maken!
Ik wilde mijn mooie 330ci Cabrio met bijbetaling inruilen, maar ben er jankend weggegaan. Een keuring bij de BMW dealer mocht ik niet op mijn kosten laten uitvoeren! Nou dan ben je echt overtuigd van je eigen bolide, niet?
De auto valt nog net niet uit elkaar! Alles hangt los! Spuitwerk is dramatisch, al het plastic is zowat meegespoten! De binnenkant van de portieren zien eruit als ze met een rollertje zijn afgelakt. Rechtsachter heeft hij schade gehad en dit is dramatisch hersteld!
Binnen is de gehele bekleding slecht onderhouden. Zo verkoop je geen auto als je een liefhebber bent!
Onder de motorkap vond ik nog een zielige zesdelige hoorn of iets in die geest welke in de ruimte van de accupool (vierkante bakje linksvoor) zat.
Niet gaan en ZEKER niet kopen!
Meer info over deze M3 staan op dit forum onder posternaam Mpower343
Sorry dat ik dit moet zeggen, want ik had echt interesse! Ik vindt wel dat je actuele foto's op marktplaats moet zetten en niet van toen je hem net had en toen hij nog in topconditie was. Daarbij moet je ook de waarheid vertellen over de staat van een auto!
Ik zoek in ieder geval verder! Heb namelijk geen haast en mijn 330Ci rijdt SUPER!
Zometeen ga ik naar Oosterhout. De m3 bij de opel garage bekijken, ben gister ook al geweest vandaag goed bekijken en rijden.
Ik begreep dat deze van markman was. Is er meer bekend bij jullie over deze ?
Ik.zit er serieus over te denken om hem te kopen vind alleen jammer van de achterklep.
Voor de rest is het precies wat ik zoek...
Dus zouden jullie deze aanraden?
Ik begreep dat deze van markman was. Is er meer bekend bij jullie over deze ?
Ik.zit er serieus over te denken om hem te kopen vind alleen jammer van de achterklep.
Voor de rest is het precies wat ik zoek...
Dus zouden jullie deze aanraden?
Particulier en garage maakt wel degeleek uit. Bij een particulier heb je 0% bescherming, bij een garage heb je -met of zonder garantie- altijd een poot om op te staan. Garantie is overigens sowieso onnodig, 't is alleen bewijstechnisch handig. Als je een M3 koopt en binnen 2 weken klapt de SMG bak, dan kan je bij een garage altijd teruggaan omdat het een non-conforme koop is (7:17bw). Helaas geld dat niet bij de particulier.