BMW voice control
Re: Voice control
in het boekje staat wel wat over voice control, maar als je een auto gebruikt koopt of zoals ik invourt uit het buitenland weet je niet welke opties je auto heeft. misschien leest de vorige eigenaar van mijn auto dit en wil hij reageren. voor gegevens van mijn bmw zie even voorstellen in het algemeen forum. mijn 530D komt uit de buurt van Antwerpen.
Volgens mij kun je gewoon de opties van je bmw opvragen via KIS
Mailen naar BMW-KIS@bmw.nl
In de mail moet staan de chassis nr, kenteken en de naam van de eigenaar.
E60 530D
- Sneakster550i
Ik heb Duitse boekjes bij de auto maar Nederlandse software in de auto.Ralph schreef:Waarom pakken jullie niet even de handleiding van je auto uit het handschoenenkastje
Daar staan ellenlange lijsten van de codes voor de voice control?
Of gaat het hier om commando's die niet in het boekje staan?
Ze wil geen Duits meer met me praten....
Vandaar..
No Risk No Fun!
- Kingfisher
- Contacteer:
Hier hetzelfde verhaal als Sneakster. Nu de lijst toch digitaal is, zou iemand mij de lijst ook willen sturen?
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
@ Burp & Kingfisher: heb jullie een mail gestuurd. Als je je e-mail adres doormailt, dan stuur ik de scans op.
Thnx, mail verzonden.
In de KIS optielijst staat niet of je voice control hebt.bkw38 schreef:Volgens mij kun je gewoon de opties van je bmw opvragen via KIS
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Hey Frans,
Ik heb ook interesse in de digitale scans. Heb enkel een duitse handleiding en daar word ik zenuwachtig van.
Bedankt he
Tim
Ik heb ook interesse in de digitale scans. Heb enkel een duitse handleiding en daar word ik zenuwachtig van.
Bedankt he
Tim
Bedankt Frans,
nu kan ik aan de babbel tijdens het rijden
nu kan ik aan de babbel tijdens het rijden
Beste Frans,
Kun je deze wellicht ook naar mij mailen? Zou top zijn!!
Kun je deze wellicht ook naar mij mailen? Zou top zijn!!
Kan iemand mij een voice control unit emailen
hoi
hoe kan ik de spraak van de voice control veranderen.
deze staat momenteel op engels.
bij het opvragen van het telefoonboek geeft zij aan dat het telefoonboek leeg is ,terwijl ik de namen wel kan zien
op het scherm..
mvgr harm
hoe kan ik de spraak van de voice control veranderen.
deze staat momenteel op engels.
bij het opvragen van het telefoonboek geeft zij aan dat het telefoonboek leeg is ,terwijl ik de namen wel kan zien
op het scherm..
mvgr harm
eeuwigheid duurt het langst..........
Misschien een wat late reactie.
Maar de taal van voicecontrol veranderen kan alleen met een volledig maatplan. Dus de gehele software van de auto opnieuw programmeren en omzetten naar nederlands. Taal in het menu veranderen kan soms wel gewoon via idrive, maar de gesproken taal moet echt geprogrammeerd worden.
Kosten bij de dealer ongeveer 150 euro.
Maar de taal van voicecontrol veranderen kan alleen met een volledig maatplan. Dus de gehele software van de auto opnieuw programmeren en omzetten naar nederlands. Taal in het menu veranderen kan soms wel gewoon via idrive, maar de gesproken taal moet echt geprogrammeerd worden.
Bedankt voor je reactie...Laat ik wel een afspraak voor maken..PIR3lly schreef:Misschien een wat late reactie.
eeuwigheid duurt het langst..........