schermpjes in hoofdsteun
schermpjes in hoofdsteun
hallo ik heb een e60 met comfort stoelen en ik wil in de hoofd steunen scherpjes inbouwen
heeft er iemand ervaring mee want de hoofd steunen zijn niet zoo hoog zoals ik het zie moeten er schermpjes in die niet zo hoog zijn graag hoor ik van iemand van welke merk en of type er inpast
heeft er iemand ervaring mee want de hoofd steunen zijn niet zoo hoog zoals ik het zie moeten er schermpjes in die niet zo hoog zijn graag hoor ik van iemand van welke merk en of type er inpast
Re: schermpjes in hoofdsteun
Ik ben er ook al wat vooronderzoek voor aan het doen. Zodra de financien het toelaten vind ik dit ook een mooie mod.
Ik heb begrepen dat de hoofdsteunen van de comfort stoelen niet echt ruimte bieden om een LCD in te bouwen. Ik heb onlangs wel een aardige DIY gevonden om het op de (deels) OEM manier te doen: http://forums.5series.net/topic/103022- ... -retrofit/" onclick="window.open(this.href);return false; . Op zich een nette manier, maar ik weet nog niet of ik het echt mooi vind zo.
Ik heb begrepen dat de hoofdsteunen van de comfort stoelen niet echt ruimte bieden om een LCD in te bouwen. Ik heb onlangs wel een aardige DIY gevonden om het op de (deels) OEM manier te doen: http://forums.5series.net/topic/103022- ... -retrofit/" onclick="window.open(this.href);return false; . Op zich een nette manier, maar ik weet nog niet of ik het echt mooi vind zo.
helpt dit niet?
http://www.bimmerportal.nl/audio-naviga ... 23917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bimmerportal.nl/audio-naviga ... 23917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
deze opties kwam ik al tegen maar vind het niet zo mooi ik heb wel wat e60 zien rijden met schermpjes in de hoofd steunen
er zijn schermpjes op de markt die er in passen maar ik moet net weten welke het zijn
er zijn schermpjes op de markt die er in passen maar ik moet net weten welke het zijn
Als ik ermee bezig ga denk ik dat ik ga kijken of de delen van een F10 passen of pas te maken zijn. Dat vind ik persoonlijk nog de mooiste manier van schermpjes plaatsen.

Ik ben er al een poos mee bezig en als het goed is heb ik over 2 weken alles klaar en dan zal ik jullie uitgebreid laten zien hoe en wat.
Waar je om moet zoeken zijn overigens de 5.8 schermen en inderdaad in de hoofdsteun is wel de mooiste optie als je een iets kleiner scherm geen probleem vind.
Ik denk maar zo, ik hoef er zelf niet naar te kijken dus doe het gewoon voor net dat beetje extra dus dan is een klein schermpje ook wel goed genoeg.
Waar je om moet zoeken zijn overigens de 5.8 schermen en inderdaad in de hoofdsteun is wel de mooiste optie als je een iets kleiner scherm geen probleem vind.
Ik denk maar zo, ik hoef er zelf niet naar te kijken dus doe het gewoon voor net dat beetje extra dus dan is een klein schermpje ook wel goed genoeg.
ik heb gewoon schermpjes van nextbase gemonteerd.
De houder is al bekabeld kun je redelijk goed weg werken schermpje er op klikken en klaar.
Ik heb het gekoppeld aan mijn dension 500 met avr.
Ik wou niks in mijn hoofdsteunen ivm diefstal,active hoofdsteunen.
Heb nu paar setjes geprobeerd maar vind dit perfect,als de schermen weg zijn zie je niet veel en als ze er op zitten zit het degenlijk en past precies bij mijn interieur kleur.
Het was bij elkaar wat werk allemaal maarja hobby he.
De houder is al bekabeld kun je redelijk goed weg werken schermpje er op klikken en klaar.
Ik heb het gekoppeld aan mijn dension 500 met avr.
Ik wou niks in mijn hoofdsteunen ivm diefstal,active hoofdsteunen.
Heb nu paar setjes geprobeerd maar vind dit perfect,als de schermen weg zijn zie je niet veel en als ze er op zitten zit het degenlijk en past precies bij mijn interieur kleur.
Het was bij elkaar wat werk allemaal maarja hobby he.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
@bmw530i
Heb je hier geen voorbeeld fotos van? Of een link?
Heb je hier geen voorbeeld fotos van? Of een link?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ben ik ook wel benieuwd naar idd
Ik ben geen computerwonder dus ga het proberen.

het is dus gelukt nu nog een zonder scherm.

Ben benieuwd naar jullie mening.
Ik heb zelf gekeken naar het zo orgineel mogenlijk houden van de auto en naar diefstal gevoeligheid.
Ivm de active hoofdsteunen was niet alles mogenlijk en leek mijn dit de mooiste oplossing.
Ik heb zelf gekeken naar het zo orgineel mogenlijk houden van de auto en naar diefstal gevoeligheid.
Ivm de active hoofdsteunen was niet alles mogenlijk en leek mijn dit de mooiste oplossing.
Is dat een actieve hoofdsteun dan ?
Een actieve hoofdsteun beweegt bij een aanrijding naar voren.
Voor zover ik terug kan vinden zit het mechanisme met de patroon in de rugleuning zelf, aan de bovenkant. Hetgene dat het moeilijk maakt een schermpje in te bouwen is het feit dat er bij comfort stoelen weinig ruimte in de hoofdsteun is door de verstelbare nek ondersteuning.
Voor zover ik terug kan vinden zit het mechanisme met de patroon in de rugleuning zelf, aan de bovenkant. Hetgene dat het moeilijk maakt een schermpje in te bouwen is het feit dat er bij comfort stoelen weinig ruimte in de hoofdsteun is door de verstelbare nek ondersteuning.