BMW 530D EISENMANN
BMW 530D EISENMANN
Bij toeval heb ik de bimmerportal ontdekt, en heb me meteen ingeschreven. Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Sinds mijn 20ste (helaas) heb ik mijn rijbewijs en ben ik dan ook vaak te vinden op de weg. Mijn voorkeur gaat uit naar italiaanse bolide's maar ook een alfa romeo 159 vind ik helemaal de sh**. Door de goede ervaring met de BMW 730D besloot ik enig tijd geleden om opnieuw voor een BMW te gaan.
Sinds enkele maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een BMW 530D 2003 model. Ik viel als een blok voor het M pakket. Er zit ook een 'Eisenmann?" uitlaat onder. Ik weet niet hoe je dit precies schrijft, maar het schijnt bekend te zijn. Bij deze aangenaam kennis te maken.
Sinds mijn 20ste (helaas) heb ik mijn rijbewijs en ben ik dan ook vaak te vinden op de weg. Mijn voorkeur gaat uit naar italiaanse bolide's maar ook een alfa romeo 159 vind ik helemaal de sh**. Door de goede ervaring met de BMW 730D besloot ik enig tijd geleden om opnieuw voor een BMW te gaan.
Sinds enkele maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een BMW 530D 2003 model. Ik viel als een blok voor het M pakket. Er zit ook een 'Eisenmann?" uitlaat onder. Ik weet niet hoe je dit precies schrijft, maar het schijnt bekend te zijn. Bij deze aangenaam kennis te maken.
Laatst gewijzigd door rg530d op 04 mar 2012, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW 530D EISENMANN
Welkom Refik kardes ! veel plezier op het forum, mooie 530d prachtige wagen.
BMW Bayerische Motoren Werke
- Dutch 530i
nice! great colour;-)
Welkom.
Wat staat je auto goed te glimmen zeg
Enne foto's van binnen zijn ook altijd leuk!
Wat staat je auto goed te glimmen zeg
Enne foto's van binnen zijn ook altijd leuk!
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- Sneakster550i
-
OLLA welkom
Dikke 530d...!! Welkom hier..!!
Prachtig ding hoor
'Eisenmann' uitlaat is ook super. Unieke sound!
'Eisenmann' uitlaat is ook super. Unieke sound!
Welkom, mooie Bimmer.... veel plezier hier op de gezellige site.
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Welkom. Ziet er shiney uit
Ben tog wel benieuwd hoe een eisenmann klinkt op een diesel. Ik wou hem toen ook halen maar achteraf niet gedaan.
Veel plezier ermee
Ben tog wel benieuwd hoe een eisenmann klinkt op een diesel. Ik wou hem toen ook halen maar achteraf niet gedaan.
Veel plezier ermee
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Bedankt allemaal....
Die foto's zijn van de eerste dag dat ik hem had gekocht. Hij was goed opgepoetsst. Eigenlijk wou ik het liever in carbonmetallic, bij die kleur komen die contouren beter naar voren vind ik. Helaas ken je niet alles hebben
Mijn uitlaatsysteem klinkt wel lekker, ik heb al een video ik zal m vanavond uploaden. Wat wel fucked up is, is dat er uit de rechter paar uitlaten weinig rook komt.. Als ik dan mijn auto in de wasstraat gooi, heb ik na 1 dag 2x zwarte uitlaten, en 2x chromen uitlaten
Wat kan ik hieraan doen? Is het mogelijk om uitlaten zwart te spuiten? bestaat er uberhaupt hittebestendig verf/lak?
Die foto's zijn van de eerste dag dat ik hem had gekocht. Hij was goed opgepoetsst. Eigenlijk wou ik het liever in carbonmetallic, bij die kleur komen die contouren beter naar voren vind ik. Helaas ken je niet alles hebben
Mijn uitlaatsysteem klinkt wel lekker, ik heb al een video ik zal m vanavond uploaden. Wat wel fucked up is, is dat er uit de rechter paar uitlaten weinig rook komt.. Als ik dan mijn auto in de wasstraat gooi, heb ik na 1 dag 2x zwarte uitlaten, en 2x chromen uitlaten
Wat kan ik hieraan doen? Is het mogelijk om uitlaten zwart te spuiten? bestaat er uberhaupt hittebestendig verf/lak?