BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Zo zie je maar dat er ook met heel veel geld toch een domper kan worden....
Ik vindt het echt niet normaal....
Maar goed, wie ben ik?
Ik vindt het echt niet normaal....
Maar goed, wie ben ik?
zo op de foto`s ziet er niet eens zo raar uit,voor 14k had ik hem wel willen hebben dan was er nog wel wat van te maken geweest denk ik..
ja idd, je weet in ieder geval wel dat hij het vanaf boven groningen tot amsterdam blijft doen:P althans, daar ga ik vanuit dan haha
suzuki alto 1.0 --> bmw e46 328CI--> bmw M3
Iemand nog wat gespot kort over de grens met mooie lage kilometerstanden?? Kom er denk ik niet uit met de eigenaar van die grijze '02
In Nederland staat op het moment niet veel moois te koop vind ik.
Waar kom je niet uit dan als het de prijs is wordt het een moeilijk verhaal denk ik .
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Tja, ik ga particulier niet meer betalen dan wat de dealer destijds vroeg voor deze auto. Ik geloof verder wel dat het echt een nette is met dito onderhoudshistorie. Is een beetje principe kwestie. Achja, misschien bedenk ik me nog wel maar is beetje frustrerend hahaha (boer met kiespijn lach).
Jammer dat die '05 van martinistad alweer dik 130k gelopen heeft. Als die nou +/- 75 had gelopen was dat een optie geweest.
Die moet je dan maar opzij zetten dan denk ik, want als zijn advertentie klopt heeft hij in 1.5 jaar maar 12 dkm gereden.
Maar wel nieuwe banden recent vernieuwd en inspectie 1 enz dus niet bespaard op onderhoud.
Eigenlijk heb je dan een koopje, want als je hem 1.5 jaar geleden had gekocht was je nu al € 24000 kwijt aan aanschaf en onderhoud.
Die van martinistad is aardig aan de prijs vind ik.
Maar wel nieuwe banden recent vernieuwd en inspectie 1 enz dus niet bespaard op onderhoud.
Eigenlijk heb je dan een koopje, want als je hem 1.5 jaar geleden had gekocht was je nu al € 24000 kwijt aan aanschaf en onderhoud.
Die van martinistad is aardig aan de prijs vind ik.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Snap niet dat je een auto om die reden voorbij laat gaan. Als je zo denkt, dan koop je toch ook nooit een auto van een handelaar?Pim84 schreef:Tja, ik ga particulier niet meer betalen dan wat de dealer destijds vroeg voor deze auto. Ik geloof verder wel dat het echt een nette is met dito onderhoudshistorie. Is een beetje principe kwestie. Achja, misschien bedenk ik me nog wel maar is beetje frustrerend hahaha (boer met kiespijn lach).
Die koopt hem ook altijd voor minder in als zijn vraagprijs.
M, the Most Powerful Letter in the World!
ik heb mijn e46 3 na al 3 maanden en nog maar 2k gereden.
en hij bevalt me steeds beter.
elke keer als ik thuis kom en hem op me oprit parkeer en er naar kijk denk ik maar 1 woord wauw wat een machine
en hij bevalt me steeds beter.
elke keer als ik thuis kom en hem op me oprit parkeer en er naar kijk denk ik maar 1 woord wauw wat een machine
Laatst gewijzigd door B46 op 22 feb 2012, 04:45, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
Was mij ook opgevallen.
Ben wel ooit wezen kijken daar, maar de meeste zijn niet erg netjes.
Italianen zijn nogal chaotisch, met name ook in het verkeer.
Zitten wel mooie exemplaren bij op het 1e gezicht.
Prijzen zijn ook zeker interessant.
Ben wel ooit wezen kijken daar, maar de meeste zijn niet erg netjes.
Italianen zijn nogal chaotisch, met name ook in het verkeer.
Zitten wel mooie exemplaren bij op het 1e gezicht.
Prijzen zijn ook zeker interessant.
Klopt idd, ben ook wel een in Italië geweest voor auto's, zit een hoop rommel tussen ja.
Daarom zou ik een lijstje maken van +/- 5 á 10 M3's, maak er een leuke week of weekendje weg van, en wie weet kom je je droom M3 tegen, voor een crisis prijs
Daarom zou ik een lijstje maken van +/- 5 á 10 M3's, maak er een leuke week of weekendje weg van, en wie weet kom je je droom M3 tegen, voor een crisis prijs
www. M3 register .nl