evenement idee?
Re: 320i edition
bedankt voor de positieve reacties
@ touw2k10 wat betekent pfl? weet niet echt wat die afkorting inhoud maar idd de style 39 is ook erg gaaf!
Iemand nog enig idee waar 17' m3 velgen te koop staan in noord nederland? liefst style 22/39
Groeten,
@ touw2k10 wat betekent pfl? weet niet echt wat die afkorting inhoud maar idd de style 39 is ook erg gaaf!
Iemand nog enig idee waar 17' m3 velgen te koop staan in noord nederland? liefst style 22/39
Groeten,
Pre-facelift Dus style 22's zat voornamelijk onder de modellen van vóór jouw type, style 39 bij het facelift model. Persoonlijk zou ik die lijn aanhouden en geen (zomer)wielen uit een andere tijd monteren. style 39 pas beter in het geheel
Klein beetje vloeken in de kerk wat ik doe, want de winterwielen onder mn 95'er e36 komen van een e46
Klein beetje vloeken in de kerk wat ik doe, want de winterwielen onder mn 95'er e36 komen van een e46
okee bedankt jong!! waardeer het zeer zal ik eens opzoek naar die style 39
maar dan worden het deze:
of deze velgen idd:
Denk dat een van deze twee ook wel vet staan
of deze velgen idd:
Denk dat een van deze twee ook wel vet staan
Re: 320i edition APK Keuring
Goedemiddag,
Na een tijdje niks te melden zal ik nu weer eens wat van me laten horen
Dit gebeurde er in eind van 2011 (was aan het inhalen en toen begon mijn auto zwaarder te klinken)
Uiteraard kon de auto bij mn werk op de brug en daar ging deze direct maar voor de keuring
De afkeur punten:
- eindemper lek + geen katalysator ( is al opgelost)
- Accu bak door geroest (is volledig nieuw gelast)
- Rechtsachter ontbrak de handrem (is al opgelost)
- Stuurkogel LV moest vervangen worden (deze week)
- Wiel slijt aan in de wiel kast (Stuurbegrenzers er tussen gebeurt ook deze week)
Dat was het totaal plaatje verder geen rare dingen.
Na een tijdje niks te melden zal ik nu weer eens wat van me laten horen
Dit gebeurde er in eind van 2011 (was aan het inhalen en toen begon mijn auto zwaarder te klinken)
Uiteraard kon de auto bij mn werk op de brug en daar ging deze direct maar voor de keuring
De afkeur punten:
- eindemper lek + geen katalysator ( is al opgelost)
- Accu bak door geroest (is volledig nieuw gelast)
- Rechtsachter ontbrak de handrem (is al opgelost)
- Stuurkogel LV moest vervangen worden (deze week)
- Wiel slijt aan in de wiel kast (Stuurbegrenzers er tussen gebeurt ook deze week)
Dat was het totaal plaatje verder geen rare dingen.
Re: 320i edition APK
Valt nog wel mee toch? Einddemper is balen en misschien iets duurder.. Wel goed dat je het meteen oplost.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
ja valt idd gelukkig mee de einddemper (remus) is helemaal gereviseerd door een bmwspecialst tegenover mn werk en deze monteerde direct een andere kat zodat ik daarmee wel door de keuring kwam
Ik kwam zonder katalysator gewoon door de viergasmeting..
Maargoed, straks weer APK en dan kun je weer een jaar scheuren!
Maargoed, straks weer APK en dan kun je weer een jaar scheuren!
330d
Kleur blijft inderdaad geweldig. Avus blauw is heerlijk! De mijne was redelijk vergelijkbaar met deze E36
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Hmm okee katloos rijden klinkt wel gaaf maar vind dat mn motor nu een stuk beter rijd en het 6 cilinder geluid klinkt nu net iets mooier.
Idd de kleur maakt deze auto Hij staat bij ons naast huis maar er kijken vaak genoeg mensen naar Op deze foto was hij behoorlijk smerig. Zaterdag even ons nieuwe hogedruk systeem uitgeprobeerd op het werk en het resultaat is niet verkeerd
Idd de kleur maakt deze auto Hij staat bij ons naast huis maar er kijken vaak genoeg mensen naar Op deze foto was hij behoorlijk smerig. Zaterdag even ons nieuwe hogedruk systeem uitgeprobeerd op het werk en het resultaat is niet verkeerd
Mooie wagen! ziet er erg netjes uit! maar doen ze moeilijk ja over die kat? of kwam het ook doordat er een gat in je demper zat?
@ Hitz: hoe klinkt die zonder kat tegenover met kat?
@ Hitz: hoe klinkt die zonder kat tegenover met kat?
Kalm an... en rap wat..!
Bdankt!!
De monteurs deden bij mij wel moeilijk over de kat ( katalysator zat er nog wel onder maar deze was leeg gemaakt ivm verstopping) Hierdoor kwam deze niet door de meting volgens deze monteur dus maar even snel een gebruikte er onder gezet en toen was het goed.
Het verschil zit vooral in het geluid. (maakt veel zwaarder geluid) de auto krijgt wel meer vermogen maar dat houdt ook niet over! verder vond ik het wel stoer klinken en het trok veel bekijks wanneer ik het gas intrapte (A) zelf vind ik met kat relaxter!!
De monteurs deden bij mij wel moeilijk over de kat ( katalysator zat er nog wel onder maar deze was leeg gemaakt ivm verstopping) Hierdoor kwam deze niet door de meting volgens deze monteur dus maar even snel een gebruikte er onder gezet en toen was het goed.
Het verschil zit vooral in het geluid. (maakt veel zwaarder geluid) de auto krijgt wel meer vermogen maar dat houdt ook niet over! verder vond ik het wel stoer klinken en het trok veel bekijks wanneer ik het gas intrapte (A) zelf vind ik met kat relaxter!!
Is het trouwens rot klusje om die kat leeg te trekken of kan dat ook gewoon op de stoep?
Kalm an... en rap wat..!
Een brug is wel handig. Bij die van mij was de kat open geflexd en daarna dicht gelast.
of ze moeilijk doen hangt ook af van je bouwjaar. Heb je oudere e36 staat er u9 op je autopapier. Dan is aanwezigheid (functieloos) van de kat voldoende