Terence 316i AUT 15/3/2015 Zomerwielen
- Ramon 325 Vanos
Re: Terence 316 Coupe 26/12/11 update!
Als je die filterkast nu ergns anders plaatst en de speaker gewoon op de plastic schroeft met een rooster erop dan past het ook!
Ik heb ook 16,5 cm voor die passen op die manier.
Ik heb ook 16,5 cm voor die passen op die manier.
@Jaapi danku =) weer wat geleerd
@Ramon, hoe bedoel je dat want ik heb wat lopen vogelen maar ik zag geen manier hoe het zou passen, heb ook geen flat speakers of zo...
Zijn de adapters toevallig al verstuurd
@Ramon, hoe bedoel je dat want ik heb wat lopen vogelen maar ik zag geen manier hoe het zou passen, heb ook geen flat speakers of zo...
Zijn de adapters toevallig al verstuurd

316 Coupé
MENSEN!
IK BEN OPZOEK NAAR COUPE DEURPANELEN - VAN EEN CABRIO MAG OOK - ALS ZE MAAR PASSEN
IK BEN OPZOEK NAAR COUPE DEURPANELEN - VAN EEN CABRIO MAG OOK - ALS ZE MAAR PASSEN

316 Coupé
- Ramon 325 Vanos
Ga die adapters morgen versturen.
Ja die van mij passen niet in het gat maar wel op de plastice kap wat er voor zit en dat gaat bij mij zowiezo bij de bij rijders kant want ben ook een composet aant monteren.
Ik zet morgen even foto's bij mijn showroom oke en die wat ik heb heeben ook wel een diepe inbouw.
Ja die van mij passen niet in het gat maar wel op de plastice kap wat er voor zit en dat gaat bij mij zowiezo bij de bij rijders kant want ben ook een composet aant monteren.
Ik zet morgen even foto's bij mijn showroom oke en die wat ik heb heeben ook wel een diepe inbouw.
Re: Terence 316 Coupe 29/12/11 update!
Dames en heren, de speakers bij de voet gaan er alweer uit,
deze gaan in het deurpaneel komen, nou jah, een nieuw deurpaneel namelijk Poket Deurpanelen.
Nu wil ik alleen ff weten waar deze in de buurt van Rotterdam (straal van 50 km of zo) te bestellen zijn.
Ik hoort van u en jullie van mij
Groeten!
deze gaan in het deurpaneel komen, nou jah, een nieuw deurpaneel namelijk Poket Deurpanelen.
Nu wil ik alleen ff weten waar deze in de buurt van Rotterdam (straal van 50 km of zo) te bestellen zijn.
Ik hoort van u en jullie van mij

Groeten!
316 Coupé
http://link.marktplaats.nl/515522138" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit niks voor je?
Dit niks voor je?
Beetje te ver i.v.m. ophalen,
en het voordeel van poket deurpanelen die zijn zo goed als af
en het voordeel van poket deurpanelen die zijn zo goed als af

316 Coupé
- Ramon 325 Vanos
Adapters opgestuurd.
En morgen plaats ik wat foto's wat ik heb gedaan.
Ik heb de filters in dashboard kastje geplaatst.
En morgen plaats ik wat foto's wat ik heb gedaan.
Ik heb de filters in dashboard kastje geplaatst.
Het is even stil geweest, maar, ik heb wat moois
Leren deur en zij-panelen, voor 120 euri, zien er nog helemaal top uit en over 2 weken kan ik een compleet lederen armsteun ophalen voor 50 euri
Dus binnenkort mooi update's.
Wat audio betreft ben ik nog wat aant puzzelen maar binnen nu en een maandje moet het strak afgewerkt in de wagen zitten

Leren deur en zij-panelen, voor 120 euri, zien er nog helemaal top uit en over 2 weken kan ik een compleet lederen armsteun ophalen voor 50 euri

Dus binnenkort mooi update's.
Wat audio betreft ben ik nog wat aant puzzelen maar binnen nu en een maandje moet het strak afgewerkt in de wagen zitten

316 Coupé
- jordie E36
Re: Terence 316 Coupe 12/1/12 update!
mooie updates !
en even over de armsteun 50 euro is inderdaad een nette prijs voor een goede.
maar voor iedereen, 60 is zekers teveel...
voor slechts 75. heb je namelijk al een nieuwe bij de bmw.
overigens bij je naam en onder waar je avatar moet staan staat al een tijdje E35 coupe.
(i.p.v. E36.)
we wachten op de foto´s!
voor slechts 75. heb je namelijk al een nieuwe bij de bmw.

overigens bij je naam en onder waar je avatar moet staan staat al een tijdje E35 coupe.

we wachten op de foto´s!
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Het gaat trouwens om een armsteun met tunnel en zo
En over dat E35, ken niet vinden waar je dat veranderd

En over dat E35, ken niet vinden waar je dat veranderd

316 Coupé
Jahwel, het is weer update tijd!
Het duurt even, maar dan heb je ook zeker wat... Na wat dilemma's met millimeters, centimeters, meters en een te grote speakermaat.
Hier de ''nieuwe'' deurpanelen, waar 1 16'5cm woofer met 1 tweeter inpassen

Het is MDF met hoedenplank stof er over heen.
Ik vind het resultaat er netjes geworden, a.s. woensdag zullen ze in de BMW komen en dan zal ik nog wat foto's maken.
Grtz Terence
Het duurt even, maar dan heb je ook zeker wat... Na wat dilemma's met millimeters, centimeters, meters en een te grote speakermaat.
Hier de ''nieuwe'' deurpanelen, waar 1 16'5cm woofer met 1 tweeter inpassen

Het is MDF met hoedenplank stof er over heen.
Ik vind het resultaat er netjes geworden, a.s. woensdag zullen ze in de BMW komen en dan zal ik nog wat foto's maken.
Grtz Terence
316 Coupé
Re: Terence 316 Coupe 23/1/12 update!
Dames en heren, het heeft heel lang geduurd maar we gaan weer verder.
Om te beginnen had ik 4 weken geleden even een koppakking die de geest had gegeven, dat is nu gerepareerd.
Die zelfde week nog maar een beurtje er achteraan geknald, nieuwe filtertjes en bougies, ik moet alleen mijn interieur filter nog vervangen.
Foto's van de deuren ga ik echt vanavond uploaden, en als de kofferbak klaar is zal ik daar ook foto's van maken.
Ik vond het toch wel nodig om mijn woofer er weer in te plaatsen
Ik zeg tot vanavond!
Om te beginnen had ik 4 weken geleden even een koppakking die de geest had gegeven, dat is nu gerepareerd.
Die zelfde week nog maar een beurtje er achteraan geknald, nieuwe filtertjes en bougies, ik moet alleen mijn interieur filter nog vervangen.
Foto's van de deuren ga ik echt vanavond uploaden, en als de kofferbak klaar is zal ik daar ook foto's van maken.
Ik vond het toch wel nodig om mijn woofer er weer in te plaatsen

Ik zeg tot vanavond!
316 Coupé
Alleen het kussentje is nieuw 75, een compleet set kost ongeveer 350 euro dacht ikjordie E36 schreef:mooie updates !
voor slechts 75. heb je namelijk al een nieuwe bij de bmw.![]()
overigens bij je naam en onder waar je avatar moet staan staat al een tijdje E35 coupe.(i.p.v. E36.)
we wachten op de foto´s!
-----
En zijn goede auto's de 316i E36's, maar de koppakking is wel erg matig vind ik. Hoor vaak dat ze kapot gaan!
Re: Terence 316 Coupe 6/5/12 update!
klopt ik was 3 maand geleden ook aan de beurt.
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht