Zoals te zien is op de laatste foto heeft de auto een kleine aanrijding gehad met de vorige eigenaar. Het is gelukkig alleen optische schade

Wat ik al vervangen heb: bij de motorkap zaten er gasveren van een achterklep op, hierdoor bleek de motorkap niet open staan, en die heb ik dus al vervangen voor de langere gasdrukveren van de motorkap.
Wat er zeer binnenkort op de planning staat: klein spoilerlipje van HL met stickerfolie carbon als kleur en het oranje knipperlicht van de passagierskant vervangen voor een wit knipperlicht. Ook angel eyes en xenon staan op de planning in de nabije toekomst.
Ik zit zelf te denken aan 6000k Pilot Xenon H1 met goudgele ringen achter de stadslichtschakelaar (of zullen 6000k ringen mooier staan?). Mag dit en is die mooi?
Ook moet er nog een knap speakersetje inkomen en een autoradio, zit zelf te denken aan Pioneer of Alpine. Is dit goed spul? De speakers en een eventuele subwoofer staan later in de planning.
Ook wil ik er nog een M3 bumperpakketje omheen gooien en een 18 knops boordcomputer in bouwen. Is die boordcomputer in te bouwen of is dat echt enorm veel werk of niet eens mogelijk?
Ik houd jullie op de hoogte