Boink's BMW 530d 2003 [Verkocht!]
Re: 530d 2003
Welkom..
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Overigens heb ik door het inbouwen van de Dension een cd-wisselaar over.. bij interesse een pm
- lekkerwijf1
welkom,
op die velgen zijn dat winterbanden ?
op die velgen zijn dat winterbanden ?
Nee, dat zijn gewoon zomerbanden.
Heb onder mijn huidige velgen winterbanden liggen
Heb onder mijn huidige velgen winterbanden liggen
hoi.. zakkelijk kleurtjee.. jij moet echt een chromen grill neerzetten
Vraagje, ik heb twee sierstukken van een 5.30i, iemand tips hoe ik deze het beste kan monteren?
Re: Boink's BMW 530d 2003
Openingspost aangepast met opties
Velgen staan inmiddels ook op marktplaats; http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... plete_ad=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand nog tips v.w.b. te uitlaatstukjes?
Overigens ook een M-spoiler gekocht via ebay.
Iemand al eens ervaring met het eruit hale/checken van de vlinderkleppen?
Velgen staan inmiddels ook op marktplaats; http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... plete_ad=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand nog tips v.w.b. te uitlaatstukjes?
Overigens ook een M-spoiler gekocht via ebay.
Iemand al eens ervaring met het eruit hale/checken van de vlinderkleppen?
Nieuwe vraag, ik heb nu een nieuwe zelfdimmende binnenspiegel gemonteerd, maar heb het idee dat deze niet werkt. Moet deze wellicht geactiveerd worden? Hiervoor had ik een standaard spiegel zonder dimming.
De uitlaatsierstukjes zitten gewoon over de pijp heen geschoven..
En de spiegel dat kan kloppen, daarvoor heb je namelijk een apart kabelsetje nodig anders werkt hij dus niet.
daarin zit een geschakelde voeding en een achteruitrij signaal zodat hij stopt met dimmen als je wilt inparkeren in het donker
En de spiegel dat kan kloppen, daarvoor heb je namelijk een apart kabelsetje nodig anders werkt hij dus niet.
daarin zit een geschakelde voeding en een achteruitrij signaal zodat hij stopt met dimmen als je wilt inparkeren in het donker
Zie net dat je een 530d hebt zonder roetfilter, dan zul je de oude pijpjes moeten afzagen en daar andere op moeten lassen oid. de 530i sierstukken los passen niet over de pijpen van jou auto
- Kingfisher
- Contacteer:
Mag ik even inhaken op die sierstukjes?
Mike16v, ik heb het idee dat de sierstukjes bij mijn 530d (2005) muurvast zitten aan de uitlaat. Kan het zijn dat deze bij bepaalde modellen zijn vastgelast, of is er een trucje om die dingen los te krijgen?
Mike16v, ik heb het idee dat de sierstukjes bij mijn 530d (2005) muurvast zitten aan de uitlaat. Kan het zijn dat deze bij bepaalde modellen zijn vastgelast, of is er een trucje om die dingen los te krijgen?
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Oke, in de oude spiegel zat ook een kabeltje geplugged. Is dat niet dezelfde dat je weet?mike16v schreef:De uitlaatsierstukjes zitten gewoon over de pijp heen geschoven..
Dat wordt inderdaad afzagen en vastlassen. Iemand een idee waar ik dat zou kunnen laten doen?
klopt ze kunnen goed vastzitten.. flink wrikken en beetje verdraaien helpt meestal wel.
en de oude spiegel zit idd ook een stekker aan, maar daarin zit de bedrading voor het ledje onder de spiegel en niet voor de dimfunctie als deze er fabrieksaf niet inzit
en de oude spiegel zit idd ook een stekker aan, maar daarin zit de bedrading voor het ledje onder de spiegel en niet voor de dimfunctie als deze er fabrieksaf niet inzit
Hmm oke Thanks voor de info!
Zwarte velgen
Zwarte velgen
- Kingfisher
- Contacteer:
Thanks mike16v. Ga ik het toch maar weer eens proberen los te wrikken dan.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M