het zijn idd M5 velgen, ben er gister ook achter gekomen toen ik aan het zoeken was voor een setje wintervelgenroderiquez schreef:Zeer nette coupe!! mooie kleur, binnenkant ziet er goed uit en een 2,5 liter, lekker hoor!
De velgen zien er ook strak uit, dit zijn volgens mij M5 velgen, geen M3, heb deze namelijk onlangs ook aangeschaft
Ben het wel met de rest eens wat betreft de "sloomkijkers", dat kan beter. Verder perfect.
Kijk eens aan je bent de eerste die de ontbrekende mistlamp zietHitz schreef:Fraaie coupé in de juiste kleur, helemaal met jouw leeftijd! Booskijkers eraf, mistlamp scoren, originele koplampen en je uitlaat ietsje hoger hangen en je hebt een plaatje van een coupé!
Veel veilige kilometers toegewenst!
bedankt voor de hulp. Ik zal nog even wachten op de originele koplampen, denk namelijk dat de originele mistlampen daar beter bij staanHitz schreef:Deze kun je hier vinden, €40,- voor een setje (dus links + rechts)!
Bedankt voor je reactie. Ik zal een foto maken als de originele koplampen+knippers zijn gemonteerdJaapi schreef:Mooie coupe ziet er netjes uit zowel binnen als buiten! (Booskijkers is al genoeg over gezegd !)