Angel Eyes ringen
Angel Eyes ringen
Heeft iemand hier ervaring mee met inbouwen?
Is dit goed te doen ? lang mee bezig?
Graag reacties... Het gaat dus om de losse ringen die je kan inbouwen in je originele koplamp!
Alvast bedankt!
Is dit goed te doen ? lang mee bezig?
Graag reacties... Het gaat dus om de losse ringen die je kan inbouwen in je originele koplamp!
Alvast bedankt!
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e87 116 in bezit
Re: Angel Eyes ringen
Week of 3 geleden zelf gedaan, als je de units uit de auto hebt gehaald, even de 5 plastic clipjes losmaken.
Dan trek je de voorkant eraf, en zie je de 2 lenzen zitten (BOSCH), deze zijn vastgemaakt met kit, dit moet je met een mesje wegsnijden.
Vervolgens haal je voorzichtig de lenzen los, even schoonmaken en dan de ringen aan de achterkant in iedere hoek voorzien van een plakstrip.
Ring schuin door het gat steken, losjes monteren en zorgen dat ie recht zit, dan de lens weer vastklemmen, als je beide ringen hebt geplaatst de lenzen weer vastkitten. Dan de draden bovenlangs naar achteren voeren zodat ze bij je groot licht uitkomen.
Daar knip je de stadslicht kabels af, de 2 plus (+) van de angel eyes samen met de plus (+) van de originele bekabeling in een "bekje" klemmen, voor zekerheid even vast solderen en krimpkousje erover., zelfde doen met de min (-) van de angel eyes en de min (-) van de originele bekabeling. Klemmetjes erop drukken, en voordat je de lamp monteert eerst even aansluiten en testen.
Dan trek je de voorkant eraf, en zie je de 2 lenzen zitten (BOSCH), deze zijn vastgemaakt met kit, dit moet je met een mesje wegsnijden.
Vervolgens haal je voorzichtig de lenzen los, even schoonmaken en dan de ringen aan de achterkant in iedere hoek voorzien van een plakstrip.
Ring schuin door het gat steken, losjes monteren en zorgen dat ie recht zit, dan de lens weer vastklemmen, als je beide ringen hebt geplaatst de lenzen weer vastkitten. Dan de draden bovenlangs naar achteren voeren zodat ze bij je groot licht uitkomen.
Daar knip je de stadslicht kabels af, de 2 plus (+) van de angel eyes samen met de plus (+) van de originele bekabeling in een "bekje" klemmen, voor zekerheid even vast solderen en krimpkousje erover., zelfde doen met de min (-) van de angel eyes en de min (-) van de originele bekabeling. Klemmetjes erop drukken, en voordat je de lamp monteert eerst even aansluiten en testen.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Ohwww goed te doen dus! Nou dan ga ik ze maar bestellen!
Bedankt!
Bedankt!
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e87 116 in bezit
Ik moet er wel bij zeggen, sinds ik dit heb gedaan gaat mijn lichtschakelaar niet meer "loeien" wanneer ik de lampen aanlaat bij motor uit, maar ik heb ook meteen een Pilot Xenon kit geïnstalleerd dus wellicht zou het daar ook aan kunnen liggen.
Op verzoek foto's gemaakt, helaas heb ik een el-cheapo camera die niet geschikt is voor dit soort ongein, maar de ringen zijn ook dusdanig fel dat ik s'nachts eigenlijk geen dimlichten aan hoef

En met de Xenon

Op verzoek foto's gemaakt, helaas heb ik een el-cheapo camera die niet geschikt is voor dit soort ongein, maar de ringen zijn ook dusdanig fel dat ik s'nachts eigenlijk geen dimlichten aan hoef

En met de Xenon

Ziet er nice uit
ik zit alleen te twijfelen of ik eventueel men gewone stadlicht ook gewoon aangesloten laat

Bmw e87 116 in bezit
Bmw e87 116 in bezit
Persoonlijk zou ik die verwijderen doet afbreuk aan de ringen (A)
heeft er iemand deze ringen besteld bij hl automotive?
kan er iemand zeggen of hier ook draden bij zitten om ze aan te sluiten?
ze antwoorden niet
bedankt
kan er iemand zeggen of hier ook draden bij zitten om ze aan te sluiten?
ze antwoorden niet

bedankt
Ja ik heb ze daar besteld, de ringen zitten per 2 aan elkaar vast dus 2 + (rode) draden lopen naar 1 connector, en 2 - (zwarte) naar 1 conector.
Heb ze zelf los geknipt, en aan de kabels van stadslicht gesoldeerd.
Heb ze zelf los geknipt, en aan de kabels van stadslicht gesoldeerd.