Angel eyes
-
Angel eyes
Ik heb een BMW 316i E46 uit 1999 en ik wil nu eigenlijk al 2 jaar angel eyes..... Echter heb ik ze gewoon nog steeds niet Ik word elke keer ontmoedigd omdat ik niet weet welke ik kopen moet. Ik wil gewoon van die mooie superwitte en felle angel eyes die rondom overal evenveel verlicht zijn. Welke zijn onder de mensen hier het meest populair en een beetje makkelijk in te bouwen? Ik zag bij HL Automotive een vrij goedkoop setje SMD led angeleyes staan maar vraag me af of die ook echt mooi zijn (lijkt mij dat leds niet echt een mooie egale licht opbrengst geeft over de volledige ring, maar misschien heb ik het mis). Ik wil ze nu echt, dus graag wat suggesties
- DJLeonardo
Re: Angel eyes
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- Going2Fast
Ik heb deze besteld en laat ze samen met xenon inbouwen
https://www.dectane.de/product_info.php ... lack-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ze vorig jaar al besteld (september/november) en was op de hoogte van de lange levertijd maar kreeg van de week bericht dat ze uitgeleverd worden. Ben heel benieuwd en hoop dat ze het wachten waard zijn
https://www.dectane.de/product_info.php ... lack-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ze vorig jaar al besteld (september/november) en was op de hoogte van de lange levertijd maar kreeg van de week bericht dat ze uitgeleverd worden. Ben heel benieuwd en hoop dat ze het wachten waard zijn
E46 323i 2000
M V Spoke - Style 72
M V Spoke - Style 72
-
Ik ben al overstag gegaan voor de smd leds angeleyes van HL automotive, lekker goedkoop (45 euro) dus als ze echt tegenvallen kan ik altijd nog voor iets anders kiezen meteen maar facelift achterlichten besteld, leds voor kentekenplaat en nieuwe voorknippers aangezien de oude steeds vocht binnenin hebben
- Going2Fast
Achtelichten heb ik al gedaan staan wel foto's van op mijn pagina http://www.bimmerportal.nl/gallery/imag ... age_id=907" onclick="window.open(this.href);return false; , led kenteken verlichting heb ik ook al. Maar moet met de nieuwe koplamp unit nog wel andere mistlampen voor hebben. Kan alleen nog niet vinden wat ik zoek iemand een suggestie?
E46 323i 2000
M V Spoke - Style 72
M V Spoke - Style 72
-
Heb jij ook met die kentekenverlichting dat de schaduw van de letters het kenteken moeilijk te zien maakt?
Ik heb gisteren de SMD LED ringen gemonteerd in de originele koplampen, ben er erg tevreden over. staat mooi en zijn overdag ook heel goed te zien.
Foto:
Foto:
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f29 ... 25095.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand ervaring met het inbouwen van die LED angel eyes van HL Automotive ?
Ik ga ze namelijk voor de TS inbouwen, maar zit met een paar vraagjes.
Op internet staat allemaal mooi aangegeven hoe je het aan moet sluiten enzo, is allemaal simpel.
Alleen las ik later dat bij de angel eyes (goedkopere versie) van HL Automotive direct op de stadslichten gesoldeerd moeten worden, originele bedrading doorknippen wil ik dus niet doen want ja... het blijft originele bedrading, dat wil ik het liefst zo laten zoals het is.
Wanneer je de angel eyes aan het stadslicht soldeerd, dan gaat er een storingslampje branden toch ?
Moet er geen weerstand tussen de bedrading van de angeleyes en de bedrading van 't stadslicht worden gesoldeerd ? Aangezien het LED's zijn, die branden bij 2 volt ofzo. Stadslichtjes bij 12 volt, ben bang dat de LED's opgeblazen worden ofzo...
Hoop dat iemand ons (de TS & mij) kan helpen
Alvast bedankt!
019Mitch.
PS: Ziet er zeer goed uit 318ISM! En nog gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Vind vooral de kleur heel mooi
Ik ga ze namelijk voor de TS inbouwen, maar zit met een paar vraagjes.
Op internet staat allemaal mooi aangegeven hoe je het aan moet sluiten enzo, is allemaal simpel.
Alleen las ik later dat bij de angel eyes (goedkopere versie) van HL Automotive direct op de stadslichten gesoldeerd moeten worden, originele bedrading doorknippen wil ik dus niet doen want ja... het blijft originele bedrading, dat wil ik het liefst zo laten zoals het is.
Wanneer je de angel eyes aan het stadslicht soldeerd, dan gaat er een storingslampje branden toch ?
Moet er geen weerstand tussen de bedrading van de angeleyes en de bedrading van 't stadslicht worden gesoldeerd ? Aangezien het LED's zijn, die branden bij 2 volt ofzo. Stadslichtjes bij 12 volt, ben bang dat de LED's opgeblazen worden ofzo...
Hoop dat iemand ons (de TS & mij) kan helpen
Alvast bedankt!
019Mitch.
PS: Ziet er zeer goed uit 318ISM! En nog gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Vind vooral de kleur heel mooi
- DJLeonardo
Je krijgt een foutmelding als het afgenomen vermogen te laag is. Uit ervaring weet ik dat als je AE's of gewone Ledje aansluit op de voeding van de stadslichtjes je met 3Watt al geen melding meer krijgt. Kortom je kunt (en moet voor de APK) je stadslichten weglaten. Oftewel je zou de losse insteek fitting van de stadslichtjes kunnen ombouwen naar een aansluiting voor de AE's. Ik weet verder niet hoe dat zit bij die van HL. Overigens is de spanning (in Volt) altijd 12V -14V (afhankelijk of de motor aan of uit staat) Er hoeft geen weerstand tussen, een lamp of LED is zelf immers een weerstand.
- Going2Fast
@marcel smit, Ja dat heb ik ook wel een beetje, ben nog aan het kijken of dat te verhelpen is. Tevens ben ik niet tevreden over de hoeveelheid licht (teveel)
E46 323i 2000
M V Spoke - Style 72
M V Spoke - Style 72
Op de foto is het inderdaad best veel licht, of het komt doordat het licht in de camera schijnt
Maar zou de lichtopbrengst niet verminderd kunnen worden door er een apart weerstandje tussen te solderen ?
Of is er een andere manier om het te verminderen ?
Maar zou de lichtopbrengst niet verminderd kunnen worden door er een apart weerstandje tussen te solderen ?
Of is er een andere manier om het te verminderen ?
- DJLeonardo
De lichtsterkte wordt bepaald door de spanning. Dus als je die weet terug te brengen naar b.v. 10V dan worden ze minder fel. het mooiste zou een regelbare weerstand zijn, een potmeter dus. ledjes stoppen echter met werken onder een bepaalde spanniing dus je zou moeten uitvinden hoe hoog die bij deze is.
- Going2Fast
Dat is opzich wel een goed idee, zal wel eens kijken of dat makkelijk te regelen is. Moet volgens mij wel meevallen om er een regelbare weerstand tussen te zetten
E46 323i 2000
M V Spoke - Style 72
M V Spoke - Style 72
- Going2Fast
Ik heb mijn lampen geplaatst en ben zeer tevreden over het resultaat [album]1189[/album] [album]1190[/album] is echt geweldige resultaat
E46 323i 2000
M V Spoke - Style 72
M V Spoke - Style 72