DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
iemand met een v6 die de nav hebben kunnen installeren alles werkt perfect bij mij alleen de navigatie installeren lukt mij nog niet want er is geen optie waardoor je over de sd kaart kan heen scrollen om de nav te installeren
owja ook nog iemand de dongel kunnen installeren die krijg ik ook niet aan de praat ik heb hem in de gps usb gestoken maar nog steeds geen internet ontvangst
owja ook nog iemand de dongel kunnen installeren die krijg ik ook niet aan de praat ik heb hem in de gps usb gestoken maar nog steeds geen internet ontvangst
Is het ook mogelijk om een oem 16:9 scherm in te bouwen zonder mk4 computer? navigatie gebruik ik toch de gsm voor.
Hoi jdlov3
Kijk hier eens:http://dynavin.freeforums.org/index.php
Ik had ook tijdens uitproberen van de Dynavin V6 dat navigatie
Igo 8 niet meer wilde opstarten.
Moet je iets veranderen/terugzetten in de root van het sd kaartje maar weet niet
1 2 3 meer hoe.
Gr,TOPPeet
Kijk hier eens:http://dynavin.freeforums.org/index.php
Ik had ook tijdens uitproberen van de Dynavin V6 dat navigatie
Igo 8 niet meer wilde opstarten.
Moet je iets veranderen/terugzetten in de root van het sd kaartje maar weet niet
1 2 3 meer hoe.
Gr,TOPPeet
E92 335i 440Pk 580Nm
@ Holographic91:
Nee, dat werkt niet, anders had ik dat allang gedaan.... volgens mij moet de radio module (BM54?) er sowieso aanhangen. Offie dan zonder MK3 of 4 werkt weet ik niet.
Nee, dat werkt niet, anders had ik dat allang gedaan.... volgens mij moet de radio module (BM54?) er sowieso aanhangen. Offie dan zonder MK3 of 4 werkt weet ik niet.
Helaas, Dan zal er toch een kabelboom getrokken moeten worden. Bedankt.
deze staat zeker nog op mn verlanglijstje!
waar heb je dit model gekocht
zit ook over eentje na te denken, maar kan ik nu beter een v5 of een v6 kopen? en wat zijn de verschillen?
-
Ik heb 18 januari een Zenesis E46 besteld bij navaudio.
Dingen zijn al 1.5 week niet op voorraad. Zodra ik hem binnen heb en geinstalleerd zal ik is kijken wat V6 zoal kan en niet kan.
Dingen zijn al 1.5 week niet op voorraad. Zodra ik hem binnen heb en geinstalleerd zal ik is kijken wat V6 zoal kan en niet kan.
oke super.
En wat is dan weer het verschil tussen Zenesis en Dynavin want ik zie geen verschil van de foto's.
En wat is dan weer het verschil tussen Zenesis en Dynavin want ik zie geen verschil van de foto's.
-
Pin me er niet op vast,
maar ik denk dat er geen verschil in zit. Ik heb even wat verder op de dynavin site gekeken en daar stonden adresgegevens van Navaudio.nl op. Precies de winkel waar ze juist de zenesis verkopen. Ik ben erg benieuwd of het allemaal naar behoren gaat werken gezien de verschillende reacties van mensen hier op t forum.
Ben overigens ook benieuwd of ik het voor elkaar ga krijgen de achteruitrij camera kabel goed door te trekken naar voren en de schakeling gerealiseerd te krijgen zodat wanneer je de automaat in Reverse zet, de camera automatisch aangaat.
Ik laat het weten!
maar ik denk dat er geen verschil in zit. Ik heb even wat verder op de dynavin site gekeken en daar stonden adresgegevens van Navaudio.nl op. Precies de winkel waar ze juist de zenesis verkopen. Ik ben erg benieuwd of het allemaal naar behoren gaat werken gezien de verschillende reacties van mensen hier op t forum.
Ben overigens ook benieuwd of ik het voor elkaar ga krijgen de achteruitrij camera kabel goed door te trekken naar voren en de schakeling gerealiseerd te krijgen zodat wanneer je de automaat in Reverse zet, de camera automatisch aangaat.
Ik laat het weten!
owke, ik bern ook heel benieuwd hoe hij gaat werken en zal het hier cker ff in de gaten houden.
Staat bij mij ook nog steeds op het verlanglijstje, maar las ook nogal veel uiteenlopende verhalen dus ben zeer beniwud naar jou bevindingen.
Succes met de inbouw, ga je dat overigens zelf doen?
Staat bij mij ook nog steeds op het verlanglijstje, maar las ook nogal veel uiteenlopende verhalen dus ben zeer beniwud naar jou bevindingen.
Succes met de inbouw, ga je dat overigens zelf doen?
-
- Contacteer:
Ik heb ook mijn Dynavin ingebouwd afgelopen week. Werkt goed. Was alleen geen SD kaart bij. maar heb nu Igo primo draaiend. Verder werkte de TMC niet. Maar heb een splitter tussen de antenne gezet en dit is nu ook gefixt.
Alleen het spiegelen krijg ik echt niet uit het scherm. Heb er een sticker opgeplakt maar het blijft spiegelen helaas.
Alleen het spiegelen krijg ik echt niet uit het scherm. Heb er een sticker opgeplakt maar het blijft spiegelen helaas.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Ja ik ga het gewoon proberen Ik ben handig aangelegd en heb verschillende DIY's en video's op youtube bekeken en het ziet er redelijk plug en play uit.
Alle benodigde gereedschappen en onderdelen heb ik besteld dus het moet wel lukken. Zo niet, dan rij ik alsnog naar een iemand toe die dit soort zaken dagelijks doet.
Alle benodigde gereedschappen en onderdelen heb ik besteld dus het moet wel lukken. Zo niet, dan rij ik alsnog naar een iemand toe die dit soort zaken dagelijks doet.
-
Zijn er geen speciale 'protectors' hiervoor op de markt dan?matheeuwissen schreef:Ik heb ook mijn Dynavin ingebouwd afgelopen week. Werkt goed. Was alleen geen SD kaart bij. maar heb nu Igo primo draaiend. Verder werkte de TMC niet. Maar heb een splitter tussen de antenne gezet en dit is nu ook gefixt.
Jij hebt Versie 6 neem ik aan?