De optielijst ziet er als volgt uit:
- Spoiler: Laat zien
Ik heb redelijk zitten lezen op het forum en heb al veel info zelf kunnen vinden. (Ook ben ik een paar bekende namen van het Z3forum tegengekomen. Altijd grappig).
Net als sommige anderen zit ik een beetje met de telefoon. Ik begrijp dat de BT module die nu is ingebouwd enkel kan koppelen met de Motorola telefoon in de middenconsole (toch?). Ik wil mijn eigen telefoon koppelen, maar dat gaat niet werken heb ik begrepen. Opties voor mij zijn schijnbaar; duosim aanschaffen en de Motorola gebruiken, of een andere BT module erin zodat ik mijn eigen telefoon kan gebruiken. Heb ik in dat laatste geval nog iets anders nodig in de middenconsole, of kan ik de Motorola telefoon en houder er uit halen en de iphone adapter er gewoon in klikken?
Voor dat ik veel geld ga uitgeven aan een andere BT module wil ik misschien eerst de optie met de duosim maar eens gaan uitproberen. Probleem is nu dat de vorige eigenaar de sim zonder houder in de daarvoor bedoelde opening heeft geduwd. Niet zo'n slimme set lijkt me. Voor mij nu dus zaak om die sim er op een of andere manier uit te prutsen en ten tweede om een simhouder op de kop te tikken. Heeft iemand die misschien nog liggen?
Verder moet ik zeggen dat ik moeite heb om het verbruik op 1:12,5 te krijgen. En dat terwijl er toch veel snelwegkilometers mee gereden wordt. Iemand ideeën waar dat aan zou kunnen liggen? Ik ben nog niet echt los gegaan op het gaspedaal (Voor zover dat kan met een 530D).