Hallo Bmw rijders,
Na 4 jaar audi gereden te hebben (a4 avant) heb ik de overstap naar Bmw gemaakt en gisteren in de lease de nieuwe bmw 3 serie besteld in de volgende configuratie:
- 320i
- 8 traps automaat
- zwart
- chromen raamomlijsting
- venetobeige sensatec bekleding
- executive uitvoering
- neerklapbare achterbank
- sportstoelen
- styling 392 17" velgen ( van de sportline) als accesoire achteraf.
Auto wordt begin mei geleverd, ben heel benieuwd hoe me dit gaat bevallen na 4 jaar audi!
Hoop verl info te kunnen vinden op dit forum.
Grt bertuz
Audi rijder over naar Bmw
- splitsecond
Re: Audi rijder over naar Bmw
He! Welkom hier! Alvast veel plezier met je bimmer... ga je geen spijt van krijgen.. Ik heb me lang verdiept in Audi, en inderdaad ze maken mooie interieurs en grandioze vierwielaandrijving, maar ze missen imo toch het sportieve karakter van een BMW. Ik blijf het luxe volkswagens vinden..
In ieder geval veel plezier op het forum en geniet er van!
In ieder geval veel plezier op het forum en geniet er van!
Hagel, regen, zonneschijn, in mijn Touring is het altijd fijn!
Welkom hier !
Mooie auto heb je besteld.
Ik ben zelf een BMW rijder in hart en nieren, vandaar ook de M3 als hobby auto.
Echter heb ik ook een A6 Avant waar de vrouw mee rijdt door de week overigens. Ik ben heel erg tevreden over de auto moet ik zeggen.
Super ruim en echt heel erg mooi.
Maar toch zal de volgende een 5-serie touring worden als daily, maar dat komt puur door mijn BMW bloed en niet omdat ik ontevreden ben over de Audi.
Mooie auto heb je besteld.
Ik ben zelf een BMW rijder in hart en nieren, vandaar ook de M3 als hobby auto.
Echter heb ik ook een A6 Avant waar de vrouw mee rijdt door de week overigens. Ik ben heel erg tevreden over de auto moet ik zeggen.
Super ruim en echt heel erg mooi.
Maar toch zal de volgende een 5-serie touring worden als daily, maar dat komt puur door mijn BMW bloed en niet omdat ik ontevreden ben over de Audi.
Bedankt voor jullie reactie. Ik kijk echt uit naar de Bmw.
De audi is prima bevallen en geeft een hoop ruimte, dat wel. Echter ook wel vaak last van wielspin bij optrekken, zodra het een beetje nat wegdek is.
De facelift a4 is niet geheel vernieuwd, de 3 wel een compleet nieuwe wagen. Dat spreekt me wel aan.
Nog even geduld tot begin mei!
Grtbvertuz
De audi is prima bevallen en geeft een hoop ruimte, dat wel. Echter ook wel vaak last van wielspin bij optrekken, zodra het een beetje nat wegdek is.
De facelift a4 is niet geheel vernieuwd, de 3 wel een compleet nieuwe wagen. Dat spreekt me wel aan.
Nog even geduld tot begin mei!
Grtbvertuz
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom!
Ik ben zelf zo'n vier jaar geleden overgestapt van een Audi A6 naar deze 525D en ik heb er geen seconde spijt van gehad!!
Ik ben zelf zo'n vier jaar geleden overgestapt van een Audi A6 naar deze 525D en ik heb er geen seconde spijt van gehad!!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"