Dat zou ik echt eeuwig zonde vinden..Bimmergirl87 schreef:Dag heren,
Voor jullie misschien een gek id, maar ik denk dat als ik een spoiler lipje voor de kofferbak ga bestellen, dat ik hem in het roze laat spuiten, lijkt me wel mooi bij af zilver, en zo krijgt me bimmer toch een vrouwelijk tintje ....
Showroom 318CI Bimmergirl..
Re: Showroom 318CI Bimmergirl..Umnitza foto's p15!!!!!!
Ik zag je rijden afgelopen week, zag er super uit hoor
ik had zelf ook zo'n spoilerlip in een andere kleur laten spuiten. (oranje op zwarte auto) Maar de hele
spoilerlip laten spuiten was teveel, is dan net of hij er niet bij hoort. Ik heb het toen opnieuw laten doen en toen de spoiler
in de kleur van de auto en alleen de laatste cm bovenkant en achterkant oranje. Staat vele malen beter zo.
Ik denk dat het wel mooi zal staan bij jou kleur dat roze, maar het moet wel op meer plekken terug komen denk ik.
JP
ik had zelf ook zo'n spoilerlip in een andere kleur laten spuiten. (oranje op zwarte auto) Maar de hele
spoilerlip laten spuiten was teveel, is dan net of hij er niet bij hoort. Ik heb het toen opnieuw laten doen en toen de spoiler
in de kleur van de auto en alleen de laatste cm bovenkant en achterkant oranje. Staat vele malen beter zo.
Ik denk dat het wel mooi zal staan bij jou kleur dat roze, maar het moet wel op meer plekken terug komen denk ik.
JP
- Bimmergirl87
Hey jpb,
ik heb je auto wel eens zien staan bij Geert, hij liet het toen zien, hij was toen nog helemaal oranje, vond het opzich wel mooi !!!, hele mooie auto trouwens !!...
Maareh wie ben je dan eigenlijk, je komt uit Breezand zeker.
Gr Deb
ik heb je auto wel eens zien staan bij Geert, hij liet het toen zien, hij was toen nog helemaal oranje, vond het opzich wel mooi !!!, hele mooie auto trouwens !!...
Maareh wie ben je dan eigenlijk, je komt uit Breezand zeker.
Gr Deb
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Haha noem je mij nou gek?
Eens BMW, altijd BMW
Beetje gek is iedereen wel
Owja en nog mooie AE's
Owja en nog mooie AE's
- Bimmergirl87
Haha nou ben ook wel zo gek als een deur hoor , thnx F, ben er super blij mee !!
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Goedemorgen heren,
auto net naar garage gebracht, hopen dat het allemaal meevalt !!!,ben benieuwd wat het is..
auto net naar garage gebracht, hopen dat het allemaal meevalt !!!,ben benieuwd wat het is..
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Auto is gemaakt !!!, was gelukkig iets kleins, er zat een kleine scheurtje in een luchtslangetje
Eens BMW, altijd BMW
Re: Showroom 318CI Bimmergirl..
En het meest voorkomende, wanneer een wagen beroerd loopt/start. Dat is dan ook het eerste wat ik dan controleer.
Gelukkig is het nu toch bij een simpel dingetje gebleven.
Gelukkig is het nu toch bij een simpel dingetje gebleven.
Mooi dat het alleen hierbij is gebleven, ellende met je auto is nooit leuk, zeker niet als je hem net hebt en het veel kost...! Ben benieuwd naar je volgende mod, haha
- Bimmergirl87
Idd !!, nou heb stiekem toch nog wel wat mods hoor, maar alles op zijn tijd, ben erg tevreden zo over auto !!....
Eens BMW, altijd BMW
Mooie update die AE's zeg maakt het plaatje nog completer
Was ook een van de eerste updates die ik deed aan mijn Bimmer al zijn dat wel CCFL AE's maar ze werken al sinds 2008 zonder ooit een probleem ermee te hebben gehad.. nu zien weggebruikers je helemaal aankomen
Was ook een van de eerste updates die ik deed aan mijn Bimmer al zijn dat wel CCFL AE's maar ze werken al sinds 2008 zonder ooit een probleem ermee te hebben gehad.. nu zien weggebruikers je helemaal aankomen