Showroom 318CI Bimmergirl..
- Bimmergirl87
Re: Showroom 318CI Bimmergirl..
Thnx 320, is echt een must vind ik AE, ze zijn zo fel dat ik er zelfs mee in het donker kan rijden (bij wijze van)
Eens BMW, altijd BMW
Ik rij meestal met m'n AE's als het begint te schemeren of als het buiten donker is door het weer (bv regen)
De beste wensen trouwens nog voor het nieuwe jaar en dat je nog maar heel veel plezier mag hebben van je nieuwe 'ride', ik ga je zeker nog eens zien tijdens een meeting met je bimmer
De beste wensen trouwens nog voor het nieuwe jaar en dat je nog maar heel veel plezier mag hebben van je nieuwe 'ride', ik ga je zeker nog eens zien tijdens een meeting met je bimmer
- Bimmergirl87
Dank je wel !!, jij ook nog een heel gelukkig nieue jaar, dat het maar veel moois mag brengen !!....
En ja de volgende meeting ben ik er zeker weer !!, dan met me nieuwe velgen !!..Hoop trouwens niet dat de meeting tussen maart en juli wordt gehouden, dan zit ik 3 maanden in Somalie..
En ja de volgende meeting ben ik er zeker weer !!, dan met me nieuwe velgen !!..Hoop trouwens niet dat de meeting tussen maart en juli wordt gehouden, dan zit ik 3 maanden in Somalie..
Eens BMW, altijd BMW
Word je overgeplaatst of heb ik wat gemist ?
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
- Bimmergirl87
Hey Mats,
ja en nee, alleen voor tijdelijk, ga met de Amstel mee naar Somalie, vanaf maandag ga ik daarheen tot het zomerverlof..
ja en nee, alleen voor tijdelijk, ga met de Amstel mee naar Somalie, vanaf maandag ga ik daarheen tot het zomerverlof..
Eens BMW, altijd BMW
Oh Okee, maandag meteen al? Afzien! Maar ik geloof dat je niet alleen gaat gezien het tijdelijk is dus dat zit goed.
Succes!
Succes!
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
- Bimmergirl87
Thnx, en we gaan 19 maart pas weg, ben vandaag opgestapt daar....er zijn in totaal 6 lui van ons naar de Amstel haha, halve J de Witt daar haha
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Gaat het nog vriezen komende tijd of sneeuw???, kan niet wachten om me zomervelgen erop te zetten !!!!!!!!!!
Eens BMW, altijd BMW
Deze week nog even uitzitten, dan komen de temp. weer boven nul
Ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen. Lekker de zomerwielen er weer onder !
Ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen. Lekker de zomerwielen er weer onder !
- Bimmergirl87
Nou ik ga dit weekend dus gewoon me zomervelgen erop zetten !!!, ben erklaar mee, kan niet meer wachten...Dat beetje vriezen komende weken ken geen kwaad....Heb jaren met zomerbanden gereden dus maakt nu ook niet meer uit !!
Eens BMW, altijd BMW
Nee joh wacht nog even, er zit nog veel pekel in de grond.
Dat vreet in op je mooie zomer velgen.
Dat vreet in op je mooie zomer velgen.
- Bimmergirl87
Ik was ze toch iedere week !!, kan gewoon niet meer wachten....
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Nou ze zitten erop, half uurtje werk ...
En ze staan zoooooo mooi !!!, nog mooier dan op de foto
Hier even een ' snelle' foto.
En ze staan zoooooo mooi !!!, nog mooier dan op de foto
Hier even een ' snelle' foto.
Eens BMW, altijd BMW