Navaudio ervaringen/problemen?

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
M3Martijn

Navaudio ervaringen/problemen?

Bericht door M3Martijn » 18 feb 2012, 11:46

Beste Leden,

Ik heb op 06-02-2012 op http://www.navaudio.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een zensiss V6 navigatie systeem besteld voor mij E46 M3.
Op de website stond (en staat) dat het product op voorraad is en het binnen iig 48 uur bezorgd zou worden.
Op 09-02-2012 gebeld met Navaudio, er werd mij verteld dat het product niet op voorraad was en het bij hun op 11-02 zou binnen komen en uiterlijk bij mij op dinsdag 13-02 bezorgd zou worden. Heb op 14-02 gebeld omdat het niet bezorgd is. Word mij verteld dat ze het product nog niet op voorraad hebben en ze het 16-02 binnen hebben. Nu zou het maandag a.s. bij mij binnen moeten komen.
Ik heb via iDeal betaald op 06-02-2012 en heb hiervan een bevestiging ontvangen.

Omdat ik het een beetje vreemd vond en het lang vind duren ben ik gaan googlen op navaudio recensies. Hier zijn heel veel negatieve reacties te vinden. Van slecht klanten service tot oplichterij, product niet gekregen en slechte kwaliteit/garantie.

Nu ben ik benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met het bedrijf. En wat ik verder kan verwachten. :on:

Groeten Martijn
:///m:
Verplaatst naar Audio en Navigatie

Moderatoropmerking Darudevampire

M3Martijn

Re: Navaudio ervaringen/problemen?

Bericht door M3Martijn » 20 feb 2012, 17:48

Vandaag gebeld, ze gaven mij aan dat ze bestellingen hadden binnen gekregen en er vanuit gingen dat de navi daarbij zou zitten.
Geen echte bevestiging dus. Maar hij zou vandaag worden verstuurd, anders morgen en zou hem z.s.m. ontvangen.
Ik houd jullie op de hoogte. :driving:

M3Martijn

Bericht door M3Martijn » 22 feb 2012, 18:35

Vandaag weer gebeld. Werd mij dit keer verteld dat het systeem niet bij de ontvangen levering zat. Ze hadden contact gehad met hun leverancier en er is hun verzekerd dat ze a.s. vrijdag bezorgd krijgen. Navaudio gaat dat dan direct a.s. vrijdag het pakket naar mij doorsturen. Ik ben erg benieuwd of dit het geval zal zijn. Ik laat vrijdag weer van mij horen.

haadee

Bericht door haadee » 24 feb 2012, 19:45

Ik ben ook al 2 maanden aan het wachten op mijn bestelling van Navaudio. Had een navigatie systeem voor mijn e87 besteld. Nog steeds niets ontvangen. Heb nu een gewone TomTom gekocht. Navaudio gemailt dat ik mijn geld terug wil, maar ben bang dat ik er na kan fluiten als ik alle negatieve berichten op het net zo lees.

Dominic-Breda

Bericht door Dominic-Breda » 25 feb 2012, 15:31

heb een tijd geleden voor een peugeot zon nav scherm besteld (http://www.navaudio.nl/products/-Peugeo ... atie-.html" onclick="window.open(this.href);return false;)

stond dat het pasklaar is voor de 307 na 2001, de auto waar het om ging kwam uit 2004 !
instaleerde de radio, bleef de radio nog 3min naspelen na sluiten van de auto...
Als je de auto opende starte de radio al op !
pasvorm was ook om te huilen !

dus ik gebeld en het verhaal verteld, zeiden ze ja dan is de kabelboom niet goed van de radio :bang:
Zou dus een nieuwe iso stekker krijgen.
Eenmaal binnen, aangesloten maar werkte nog steeds niet goed !!!

Weer gebeld en gezegd dat ik de radio niet meer wilde omdat hij gewoon niet pasklaar is voor een 307...

Zeiden ze ja is goed stuur maar terug, Maar je krijgt maar de helft van het geld terug !!!!
HAHAHA

lang heen en weer gebeld toen werd het -25%... waar ik natuurlijk ook niet meer acoord ging.
Maar dit was omdat ze voor mij een andere ISO stekker hadden gemaakt, maarja was lijkt mij niet nodig geweest als hij ECHT pasklaar voor naar 2001 had geweest....

Uiteindelijk -25euro voor de moeite van hun terug gestuurd, waarnaar ik 1,5mnd op mijn geld heb gewacht !

NOOIT GEEN NAVAUDIO VOOR MIJ MEER !
Mijn :///m:

Simi

Bericht door Simi » 01 mar 2012, 13:05

ook ik ben opgelicht door het ballen bedrijf navaudio. Radio besteld niet ontvangen, Uiteindelijk radio ontvangen bleek het gewoon een heel ander fabrikant te zijn, een of ander chineese meuk.

Toen ik belde naar navaudio kreeg ik het verhaal ja maar hij doet het toch gewoon. Ja niet dus, als ik a bestel wil ik ook a ontvangen en niet B

Het uiteindelijk zelf me centen in hardenberg opgehaald.

Uiteindelijk mijn radio gekocht bij dynavinonline.nl ( zie ook posting onder navigatie rubriek ) en wat een klasse en topservice zonder de ellende die jij helaas bij navaudio moet meemaken.

Simi

Bericht door Simi » 01 mar 2012, 13:06

Dominic-Breda schreef:heb een tijd geleden voor een peugeot zon nav scherm besteld (http://www.navaudio.nl/products/-Peugeo ... atie-.html" onclick="window.open(this.href);return false;)

stond dat het pasklaar is voor de 307 na 2001, de auto waar het om ging kwam uit 2004 !
instaleerde de radio, bleef de radio nog 3min naspelen na sluiten van de auto...
Als je de auto opende starte de radio al op !
pasvorm was ook om te huilen !

dus ik gebeld en het verhaal verteld, zeiden ze ja dan is de kabelboom niet goed van de radio :bang:
Zou dus een nieuwe iso stekker krijgen.
Eenmaal binnen, aangesloten maar werkte nog steeds niet goed !!!

Weer gebeld en gezegd dat ik de radio niet meer wilde omdat hij gewoon niet pasklaar is voor een 307...

Zeiden ze ja is goed stuur maar terug, Maar je krijgt maar de helft van het geld terug !!!!
HAHAHA

lang heen en weer gebeld toen werd het -25%... waar ik natuurlijk ook niet meer acoord ging.
Maar dit was omdat ze voor mij een andere ISO stekker hadden gemaakt, maarja was lijkt mij niet nodig geweest als hij ECHT pasklaar voor naar 2001 had geweest....

Uiteindelijk -25euro voor de moeite van hun terug gestuurd, waarnaar ik 1,5mnd op mijn geld heb gewacht !

NOOIT GEEN NAVAUDIO VOOR MIJ MEER !
jammer dat je zoiets moet meemaken joh, echt vervelend. ik heb zelf een radio gekocht bij hun concurent dynavinonline, probeer het anders daar even mischien heb je meer geluk.

HaraldDols
Contacteer:

Bericht door HaraldDols » 04 mar 2012, 12:16

Ik had daar een Xenon-set besteld voor mijn E36 en die had ik binnen 2 dagen in huis. Dus totaal geen problemen met dit bedrijf.
Ik had ook wat vragen over de inbouw gesteld, en daar kreeg ik ook heel snel antwoord op.

Ik heb dus totaal geen problemen gehad met dit bedrijf.

vegito

Bericht door vegito » 05 mar 2012, 13:03

Mijn unit bij dynavinonline gekocht jaar terug nog steeds plezier van goeie service.

Enkel min punt ophaal service is bij een sportschool is wel raar ...
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D

bmwfreak79

Bericht door bmwfreak79 » 21 jun 2012, 18:20

ik heb op 11mei een zendia navigatie besteld bij hun op de site stond op vooraad en die zelfde dag besteld is morgen in huis. na 3dagen had ik hem nog niet. ik dus hun bellen zeiden ze me dat hij niet op vooraad was en op dinsdag weer binnen was. gewacht tot dinsdag dus 1week verder ik had hem nog niet weer bellen zelfde verhaal aleen op een donderdag weer 1week verder.kan wel ff doorgaan na 4weken had ik hem. ik dus blij en wou hem aansluiten zat er de verkeerde iso stekker bij dus hun gebeld ze gingen een nieuwe opsturen na 1week had ik hem binnen en ja weer de verkeerde stekker. nu los ik het zelf maar op dat bedrijf kan mijn kloten kussen.

Simi

Bericht door Simi » 10 jul 2012, 10:52

bmwfreak79 schreef:ik heb op 11mei een zendia navigatie besteld bij hun op de site stond op vooraad en die zelfde dag besteld is morgen in huis. na 3dagen had ik hem nog niet. ik dus hun bellen zeiden ze me dat hij niet op vooraad was en op dinsdag weer binnen was. gewacht tot dinsdag dus 1week verder ik had hem nog niet weer bellen zelfde verhaal aleen op een donderdag weer 1week verder.kan wel ff doorgaan na 4weken had ik hem. ik dus blij en wou hem aansluiten zat er de verkeerde iso stekker bij dus hun gebeld ze gingen een nieuwe opsturen na 1week had ik hem binnen en ja weer de verkeerde stekker. nu los ik het zelf maar op dat bedrijf kan mijn kloten kussen.

ha ha , waarom koop je dan ook iets bij een ballen bedrijf als navaudio. Het hele internet staat vol van de klachten

Volgens mij wordt dat snel een failliete Navaudio ..

http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 08&t=15315
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... w=previous
http://www.klacht.nl/navaudio/

daar wordt je helemaal niet vrolijk van :bang: .

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”