Ik heb op 06-02-2012 op http://www.navaudio.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een zensiss V6 navigatie systeem besteld voor mij E46 M3.
Op de website stond (en staat) dat het product op voorraad is en het binnen iig 48 uur bezorgd zou worden.
Op 09-02-2012 gebeld met Navaudio, er werd mij verteld dat het product niet op voorraad was en het bij hun op 11-02 zou binnen komen en uiterlijk bij mij op dinsdag 13-02 bezorgd zou worden. Heb op 14-02 gebeld omdat het niet bezorgd is. Word mij verteld dat ze het product nog niet op voorraad hebben en ze het 16-02 binnen hebben. Nu zou het maandag a.s. bij mij binnen moeten komen.
Ik heb via iDeal betaald op 06-02-2012 en heb hiervan een bevestiging ontvangen.
Omdat ik het een beetje vreemd vond en het lang vind duren ben ik gaan googlen op navaudio recensies. Hier zijn heel veel negatieve reacties te vinden. Van slecht klanten service tot oplichterij, product niet gekregen en slechte kwaliteit/garantie.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met het bedrijf. En wat ik verder kan verwachten.

Groeten Martijn