Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 nieuwe pics !!
@mantis ja en vd week de eibach veren erop. ! kijkt heel anders ben nog druk op zoek naar 19inch vind de csl ook super zijn die van jou van vmr ?
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Echt een top auto! 
thank allemaal ben vandaag nog even aan bezig geweest met de velgen
man de remstof zit er flink ingebrand krijg het er niet uit na 3 hits iron x zelf niet eens
Des te meer reden om snel 19'ers te scoren ergens 
Trouwens Kenny, hoe zit het met het verbruik van de 335i t.o.v. de e46 6-pitter? Zal wel iets meer zijn, maar is het veel verschil of valt dat ook wel mee?
Trouwens Kenny, hoe zit het met het verbruik van de 335i t.o.v. de e46 6-pitter? Zal wel iets meer zijn, maar is het veel verschil of valt dat ook wel mee?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
nou danish mijn verbruik is niet normaal van de 335i zit nu op 19L/100km
de oude e46 zat op 12L/100km weet iemand of dit een beetje normaal is ? het vebruik van mijn 335i. ik heb wel een geluk de auto word alleen hobby matig gebruikt. dat zal ook wel een reden zijn van het vebruik bijna nooit geen snelweg !
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
dat valt mee hoor kom de auto niet aan zijn balle afentoe wel is maar dat maakt niks uit ! laatst een keer op en neer naar rotterdam 180km cruise control 120 gereden toen zakte hij naar 15,5l/100km. maar ik had zoiets al wel verwacht het is tog een dikke motor
correctie ik heb net nog even gekeken voor je. hij staat nu op 17,6L/100km zal ook wel komen omdat het alleen maar km zijn rondom huis ik vind het nog wel meevallen autoweek geeft aan verbruik stad 15L/100km dus dat schilt nog niet zo heel veel
zo van de week de eibach pro kit binnen gekregen !! vrijdag as kan ik de brug gebruiken en ga ik het monteren ben benieuwd hoe het gaat staan 
-
Bmw013
Re: Kenny 335i E93 eibach pro kit
Ik heb nu ook een prokitje Kenny voor ben ik dik tevreden achter nog niet echt ben benieuwd hoe hij bij jou uitpakt. 
ik heb de veren gister gemonteerd vind het resultaat egt zeer goed zowel voor als achter !!
zo de eibach is er afgelopen vrijdag onder gekomen was wel een hels karweitje maar goed. net even gewassen en wat fotos geschoten.

volgende maand de 19 inch eronder
alleen nog geen idee welke iemand suggesties

volgende maand de 19 inch eronder
Laatst gewijzigd door Kenny op 12 mar 2012, 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Kenny 335i E93 eibach pro kit FOTOS !
Zkr mooie update, staat er strak bij