Tijdje geen updates gehad.
Mede door een klein ongelukje dat deze week verholpen gaat worden:
Tikje aan de linker achterzijde gehad door iemand die zn auto heerlijk geparkeerd had:)
Niet schrikken grotendeels is smeer en lak van de andere auto.
De oorzaak hiervan was dat ik te snel achter uit wilde rijden,
Het was donker en mijn achterruitje was weer eens beslagen.
Aan mijn rechterzijde stond de auto van mijn vriendin geparkeerd.
Dus ik week al uit naar de andere kant zodat ik haar auto niet zou raken.
Vervolgens krijg ik een enorme klap in de rug gevolgt door een knal.
Ik stap uit om te kijken, blijkt het een plastic bak (Renault Megane) te zijn die belachelijk geparkeerd stond.
Ik had geen andere keus dan achteruit te rijden, geen mogelijkheid tot keren op het parkeerpleintje.
Blijk dus dat ik de Renault (donkere auto) niet gezien had in de spiegel, het was pikke donker buiten en mijn achterruit was zoals ik al melde beslagen.
Al vloekend en scheldend, wat de schade niet minder maakt natuurlijk, bel ik bij de mensen waar de auto van was aan.
Schade formulieren ingevuld en hun deel opgelost. (nu bijna 3 weken later is er nog niets gedaan aan de schade van hun auto)
Nu zat ik alleen nog met mn eigen schade.
Gelukkig kan dit opgelost worden voor een klein bedrag van 200 euro.
Wat is nou exact de schade:
Het linker achterpaneel is iets terug gedrukt (niet te zien op de foto)
De hoek net boven de bumper is ingedeukt (klotenplek om uit te deuken gezien de krappe ruimte in de kofferbak)
Verder een paar krasjes die met het spuiten meegenomen worden.
Wat heb ik nou als oplossing:
Ten eerste natuurlijk een goed adres om te laten uitdeuken en spuiten.
Ten tweede dit:
Aangezien de bumper er toch af moet voor het spuiten begin ik direct met de inbouw van een origineel PDC (park distance control) setje
Nu maar hopen dat dit voorkomt dat ik nog een plastic bak over het hoofd zie....
En dan toch nog een kleine update
Ik heb een andere originele radio op de kop kunnen tikken.
Mijn eigen had pixel problemen en was onmogelijk om nog te gebruiken nadat ik de code kwijt was (geen moeite gedaan om code op te vragen)
En hier is ie dan!!:
Werkend met alle pixels er op en eraan!
Hopelijk kan ik nu weer wat werk in mn autootje steken!
Later!