wat mag een kop revisie kosten (6 cil)

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
e46 touring.exe

wat mag een kop revisie kosten (6 cil)

Bericht door e46 touring.exe » 21 feb 2012, 23:23

Hoi kan iemand mij vertellen wat een kop revisie mag kosten voor een 6 cilinder m54?

Eventuele tips ook welkom, zoals het niet laten om ...........ok te vervangen.

Groet,

E46 touring.exe

hanse46

Re: wat mag een kop revisie kosten (6 cil)

Bericht door hanse46 » 22 feb 2012, 07:51

Daar zit nogal wat verschil in, maar laat je niets wijs maken door de vele prutsers die er zijn op dat gebied! Er zijn genoeg bedrijfjes die 90% van de oude onderdelen weer terugplaatsen. De marktplaats adverteerders moet je sowieso links laten liggen.

Je kunt even rondkijken naar een goed revisiebedrijf (wellicht BOVAG aangesloten) en daar eens wat info opvragen, wat zij doorgaans vervangen etc.

Waarom zou je het doen overigens?

e46 touring.exe

Bericht door e46 touring.exe » 25 feb 2012, 15:26

mijn auto geeft al geruime tijd diverse problemen zoals het slecht starten als hij warm is. met koude motor is er een goede start. Af en toe witte rook. Storingsmeldingen di weg te werken zijn door herstart. Nu is gebleken dat er vocht te bespeuren valt in o.a cilinder 2 waar ik meermaals missfires op heb.
De kop is er nu af en zie je inderdaad dat de kleppen ook in gezakt zijn. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een Beisan vanos seal pakket. Ik heb namelijk vernomen dat die rond de 2 ton wel eens uitgehard kunnen zijn. Is het verstandig dit te vervangen en wat kost dit. Ik heb namelijk nog geen tikkend geluid gehoord.

JasLeeg

Bericht door JasLeeg » 07 mar 2012, 21:23

Een heel goed motor revisie bedrijf is de Noord Hollandse Motoren revisie te Winkel te Noord Holland.
Vraag naar Evert en het is vrij blijvend een offerte op te vragen, en de prijs is redelijk goed.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”