Auke's 325Ci Executive | Kofferbak lipje gemonteerd!
-
- Contacteer:
Re: Voorstellen: Auke | 325Ci
Vandaag de BM54 vervangen voor een exemplaar waar alle 4 de kanalen van werken.
Ik mocht deze uit een andere E46 halen van het autobedrijf waar ik de E46 gekocht heb, erg schappelijk dus aangezien die dingen gebruikt zwaar geld kosten.
Nu heb ik dus weer stereo op de achterspeakers.

Ik mocht deze uit een andere E46 halen van het autobedrijf waar ik de E46 gekocht heb, erg schappelijk dus aangezien die dingen gebruikt zwaar geld kosten.
Nu heb ik dus weer stereo op de achterspeakers.

Nice
Ik zou de navi wel nog ff in het NL zetten 

Heb ik geprobeerd, ging niet best met een update CD, ik heb vandaag er wel voor de gein een andere computer ingehangen, deze was wel in NL maar nog met oudere firmware. Ik ga mijn eigen navi wel een keer door een pro laten updaten met de juiste taal!
schitterende uitvoering zo hoor!
was dat moeilijk te installeren zo'n dension gateway??

was dat moeilijk te installeren zo'n dension gateway??
>>>>Showroom E36's<<<<
Dank!
Inbouwen van een Dension stelt niks voor, het meeste werk is het microfoontje naar voren halen.
Inbouwen van een Dension stelt niks voor, het meeste werk is het microfoontje naar voren halen.
Vandaag bij de dealer 2 sierpijpjes en 1 isofix afdekkapje voor de achterbank opgehaald.

En met z'n grotere broer, welke in de praktijk precies even groot is.

En met z'n grotere broer, welke in de praktijk precies even groot is.

Die sierstukjes maken de achterkant toch wel af 

- bob de bouwer
mooie foto,s kerel
Ik hoor die opmerking vaker...
Ook op zo'n unieke bak raakt een mensh uitgekeken. Het was een fijn apparaat waar nu een andere liefhebber veel plezier aan heeft!
Ook op zo'n unieke bak raakt een mensh uitgekeken. Het was een fijn apparaat waar nu een andere liefhebber veel plezier aan heeft!
wel heeeel zonde van die ouwe funfer jah!
en die sierstukjes staan erg netjes! 

>>>>Showroom E36's<<<<
De nieuwe eigenaar van die M535i zal er erg veel plezier aan hebben. Zo te zien nog in topstaat, prachtige fünfer! De 325Ci die je nu hebt is echter ook een prachtige auto. Ik heb hem online ook gezien en die viel wel meteen op tussen de andere E46'jes. Positief natuurlijk