In kleur gespoten handgrepen
In kleur gespoten handgrepen
Is er iemand hier op het forum die ervaring heeft met een aanbieder van reeds in kleur gespoten handgrepen? Blijft de lak goed zitten, ziet het er netjes uit en dergelijke? Ik heb namelijk het idee dat het voordeliger is om het zo te doen dan ze zelf te laten spuiten. (Nog achterwege gelaten dat dat waarschijnlijk al met al ook meer tijd in beslag neemt.
Ik hoor het graag!
Ik hoor het graag!
Re: In kleur gespoten handgrepen
Ligt er aan natuurlijk wie ze aanbiedt en welke garantie ze geven, maar ik heb een nieuwe set besteld bij de dealer en die laten spuiten. Weet ik 100% dat het goed zit.
HL zegt dat tie ze door de dealer laat spuiten en 2 jaar BMW lakgarantie geeft. Setje kost incl. montage € 120,- met inruil van je huidige grepen.
Mijn setje in TiAg komt (binnenkort) bij hem vandaan.
Mijn setje in TiAg komt (binnenkort) bij hem vandaan.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Oke, bedankt voor de tips, prijs valt wel mee vind ik. Als er iemand is die al ervaring ermee heeft hoor ik dat naturlijk nog graag!
Ik vind 120 nog best veel geld voor alleen lak. Aangezien je de oude tmoet inleveren. Ik bedoel die dingen zijn nou ook niet zo groot. Ik spoot mijn hele voorbumper voor 175!
Ok, als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar daar worden ze dan ook voor gemonteerd. En aangezien ik zelf niet zo heel handig ben :fuit: vind ik dat wel een prettige bijkomstigheid...tom3touring schreef:Ik vind 120 nog best veel geld voor alleen lak. Aangezien je de oude tmoet inleveren. Ik bedoel die dingen zijn nou ook niet zo groot. Ik spoot mijn hele voorbumper voor 175!
Alleen lak hè...tom3touring schreef:Ik vind 120 nog best veel geld voor alleen lak. Aangezien je de oude tmoet inleveren. Ik bedoel die dingen zijn nou ook niet zo groot. Ik spoot mijn hele voorbumper voor 175!
Eerst schuren, dan ontvetten, dan kunststof primer, dan stoken, dan vuller, dan weer een primer, dan weer stoken, dan kleurlak (in hoeveel lagen?) en weer stoken en tenslotte een blanke lak en nog een keer stoken.
Verder valt het wel mee. (daarom laat ik het ook doen

120 euro is gewoon een nette prijs. Zoals Mac al zei komt er meer bij kijken dan alleen wat lakken. Sowieso ongelakte kunstofdelen zijn lastig te spuiten (veel voorbehandelen etc.) 

www. M3 register .nl
De mijne komen van hl en heb idd 120 euro betaald en moet zeggen zien er netjes uit en netjes gemonteerd

Nou, ik denk dat het wel duidelijk is,
lekker laten doen dus. HL lijkt dus een goede optie, ik ga maar eens contact opnemen denk ik!
Bedankt voor jullie reacties! Opt1mus, ik hoor nog graag wat jouw ervaring is als je ze hebt!
(Als je die wilt delen dan he?
)
Greetz, Bas

Bedankt voor jullie reacties! Opt1mus, ik hoor nog graag wat jouw ervaring is als je ze hebt!
(Als je die wilt delen dan he?

Greetz, Bas
- largeproject
- Contacteer:
tom3touring schreef:Ik vind 120 nog best veel geld voor alleen lak. Aangezien je de oude tmoet inleveren. Ik bedoel die dingen zijn nou ook niet zo groot. Ik spoot mijn hele voorbumper voor 175!
Denk dat er net zoveel werk in zit om 4 handgrepen te spuiten als een complete bumper.

+1largeproject schreef:Denk dat er net zoveel werk in zit om 4 handgrepen te spuiten als een complete bumper.