[E46] MK4 software
[E46] MK4 software
Mijn MK4 draait op het ogenblik op Software V32 nou lees ik dat de laatstse softwareV32.2 is, wat heeft de laatste software voor voordeel en is het interessant om mijn software te laten updaten. ????
Re: [E46] MK4 software
V32 is gewoon de nieuwste.
'Nieuwere' versies zijn gewoon aangepaste V32's met bijvoorbeeld Flitspalen waarschuwingen en/of Dag/Nacht kleuren.
Update is niet nodig, en een verkeerde upgrade kan je zelfs je MK4 kosten
'Nieuwere' versies zijn gewoon aangepaste V32's met bijvoorbeeld Flitspalen waarschuwingen en/of Dag/Nacht kleuren.

Update is niet nodig, en een verkeerde upgrade kan je zelfs je MK4 kosten

www. M3 register .nl
Wat ik juist zo vreemd vind is dat als ik na software versie kijkt hij aangeeft : SW4-1/00 , terwijl ik wel beeld vanaf boven (birdview) heb, maar p.o.i. en/of flitspalen doen het niet.
Is hier wat aan te doen of moet ik er mee leren leven.
Is hier wat aan te doen of moet ik er mee leren leven.
Laatst gewijzigd door Gast op 20 apr 2010, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
http://www.console-solution.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Flitspalen worden meestal als P.O.I. meegegeven op de DVD van de kaart. In de meeste gevallen bouwt men dan iets in als Speedcams ofzo. Wanneer je een route in geeft kan je deze P.O.I.'s tevoorschijn laten komen net als elke ander P.O.I. zoals b.v. tankstations.
Afhankelijk van de knutselaar die het in elkaar gezet heeft krijg je of een icoontje in beeld, een audio melding of beide ... of niets. In het laatste geval kan je weinig anders doen dan een andere kaart ( DVD ) proberen.
Afhankelijk van de knutselaar die het in elkaar gezet heeft krijg je of een icoontje in beeld, een audio melding of beide ... of niets. In het laatste geval kan je weinig anders doen dan een andere kaart ( DVD ) proberen.
een vraag over de MK4 en software: bestaat de mogelijkheid voor dag/nacht-kleuren op de MK4? Mijn systeem draait op V32 (geloof ik, incl 'birdview').
Beest Met 4 Wielen
Volgens mij staat er al een antwoord van B46 3 berichten BOVEN je vraag ...
Om het "geloof ik" zeker te weten kan je checken wat er voor SW nummer op je scherm staat, rechts bovenin in het Settings menu. Het zou voor V31/32 het nummer SW 4-1/00 moeten zijn ...
Om het "geloof ik" zeker te weten kan je checken wat er voor SW nummer op je scherm staat, rechts bovenin in het Settings menu. Het zou voor V31/32 het nummer SW 4-1/00 moeten zijn ...
er staat idd SW 4-1/00
dag/nacht kleuren is dus het werk van een HobbyBob-programmeur, begrijp ik t nou zo goed?
dag/nacht kleuren is dus het werk van een HobbyBob-programmeur, begrijp ik t nou zo goed?
Beest Met 4 Wielen
Dat klopt, evenals flitspalen als POI. 3D weergave is wel een standaard keuzeoptie, maar die moet je in het menu activeren. (menukeuze heet dan "Perspective in t Engels, Perspectief in NL)
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
3D heb ik idd gevonden, via "instellingen", direct daarna knop "menu" indrukken en ca 8 sec vasthouden om daarna in een nieuw "service-menu" terecht te komen. Ik was even in de veronderstelling dat via dit service-menu ook dag/nacht te activeren zou zijn. Dank voor de reacties!
Beest Met 4 Wielen
Ik heb ook een mk4 navi in de e46, maar ik kan deze perpective instelling niet vinden...!! staat niet in het lijstje bij t extra menu...
Hoe kan dit? moet ik een nieuwe software of iets hebben?
dank alvast..!
Hoe kan dit? moet ik een nieuwe software of iets hebben?
dank alvast..!
-
Ik heb ergens gelezen dat je daar ook een BM54 radio module voor moet hebben, en het met de BM24 niet werkt?
Hmm
zit er niet standaard in bij een e46 m3 uit 2002?

Om het te kunnen vinden zal je boven genoemde software versie moeten hebben en dat was idd niet standaard in 2002 aangezien versie V31/V32 pas in 2008 is uitgekomen ....
Deze laatste versies maken het, vanaf V30 meen ik, ook mogelijk dat er dual layer DVD's gebruikt kunnen worden.
In 2002 was V20 de standaard. Check dus even welk nummer op je scherm staat in het instelling menu rechts boven in beeld SW4-x/xxx
Heb je niet de juiste versie zal je dat dus eerst moeten regelen.
Voor een compleet overzicht check hier even.

Deze laatste versies maken het, vanaf V30 meen ik, ook mogelijk dat er dual layer DVD's gebruikt kunnen worden.
In 2002 was V20 de standaard. Check dus even welk nummer op je scherm staat in het instelling menu rechts boven in beeld SW4-x/xxx
Heb je niet de juiste versie zal je dat dus eerst moeten regelen.
Voor een compleet overzicht check hier even.
-
Ik heb een M3 uit 2001 en daar zit de BM24 is (zat, is heel erg stuk). Ik dacht op de volgende site ook gezien te hebben dat in 2004 ofzo de nieuwere radio module erin zit.Mpower343 schreef:Hmm
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E4 ... tor_radio/
@ Mindwarp
Ik ga even checken wat voor nr erop het display staat..
maar de mkIV is sowieso achteraf gemonteerd, omdat mn m3 uit 2002 is..
Als ik een oude software blijk te hebben, kan er dan de nieuwste software op?
thanks
zal het snel posten hier
Ik ga even checken wat voor nr erop het display staat..
maar de mkIV is sowieso achteraf gemonteerd, omdat mn m3 uit 2002 is..
Als ik een oude software blijk te hebben, kan er dan de nieuwste software op?
thanks
zal het snel posten hier