Speakers achter in het dak
Speakers achter in het dak
Beste Leden,
Ik wil nieuwe speakers in mijn e36 318i touring plaatsen, nu heb ik in me voordeuren tweeters en achter in het dak twee (denk ik ) woofers. Kan iemand mij vertellen wat de diameter is en of het woofertjes zijn??
Alvast bedankt,
groetjes Riez
Ik wil nieuwe speakers in mijn e36 318i touring plaatsen, nu heb ik in me voordeuren tweeters en achter in het dak twee (denk ik ) woofers. Kan iemand mij vertellen wat de diameter is en of het woofertjes zijn??
Alvast bedankt,
groetjes Riez
Re: Speakers achter in het dak
Wil ik ook wel weten......tis nu een beetje veel gekraak achterin......
Ik ga volgende week deze speakers aanpakken. Als ik meer weet dan laat ik het horen
ik denk niet dat het woofers zijn die in het dak zitten. woofers zijn voor lage tonen (bas) dit zijn meastal grote speakers. deze worden vaal laag gebouwd. mijn 5 heeft ze onder de stoelen voor.
haal ze niet door elkaar met SUBwoofers he, een woofer of een subwoofer is ook niet hetzelfde
>>>>Showroom E36's<<<<
Net ff gekeken bij mijn Touring, daar zitten 13 cm speakers achterin het dak....
de opbouw van luidsprekers is: hoog (kleine luudsprekers) midden (iets groter) en laag (groot) deze laatste worden ook woofers genoemd. een sub woofer word meestal enkel uitgevoerd terwijl de anders in sterio of 4 stets geplaatst worden. als extra wordt de subwoofer door de installatie appart aangesloten en versterkt. 4 luidsprekers met een sub geeft erg mooi geluid. maar de kwaliteit van de luidspreker is van belang. oude luidsprekers kunnen slijten. hierdoor is het niet om aan te horen.
Op deze pic is het no. 10. Staan wel wat gegevens bij maar niet de afmetingen helaas. Op BMWFans.info helaas ook niet.