Auto start niet meer... Meteen op Alarm en startblokkering

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
StanlLey

Auto start niet meer... Meteen op Alarm en startblokkering

Bericht door StanlLey » 08 mar 2012, 23:00

Hallo allemaal,

Om te beginnen heb ik al een tijdje een probleem met de centrale deurvergrendeling, als ik hem met de ab open maak sluit hij van zelf weer af. Dit gebeurt af en toe 10x achter elkaar en soms blijft hij in een keer open.

Nu is het zo dat ik een keer mijn licht heb laten branden en mijn accu leeg was.
Nadat ik hem heb over gestart is dit een paar dagen goed gegaan maar na een dag of 4 kwam ik thuis en startte hij weer niet.Toen heb ik hem weer over gestart en ben een goed stuk gaan rijden. Toen heeft het ook weer een paar dagen gedaan.

Op maandag dinsdag en woensdag staat de auto meestal stil omdat ik dan naar stage ga en hem dus 2 of 3 dagen niet start.

Afgelopen dinsdag ging het auto alarm plotseling, zonder reden..

En sinds die dag heeft de centrale deurvergrendeling het moeilijk met opengaan en als ik wil starten draait hij niet rond en gaat het alarm af..

Nu is het zo dat ik hem niet afgezet krijg met de sleutel ook al sluit ik hem handmatig af blijft hij afgaan ( totdat ik de accuklem los haal)

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of heeft iemand een elektrisch schema van een BMW 318i sedan uit 1998 ??

Alvast bedankt voor de reacties!

Groeten Stan

woldlake
Contacteer:

Re: Auto start niet meer... Meteen op Alarm en startblokkeri

Bericht door woldlake » 09 mar 2012, 07:14

klinkt mij als een slechte accu even laten testen

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”