Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Nieuwe zomervelgies, Beschadigd!!: FOTO'S
Thnx, ik ga er zo mee beginnen en ja hoe dan ook het blijft zwaar klote.
Ik wil zelf ook geen getrokken banden, binnenkort komen er 255/35/18 banden om.
225/40/18 is inderdaad te smal.
Ik wil zelf ook geen getrokken banden, binnenkort komen er 255/35/18 banden om.
225/40/18 is inderdaad te smal.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Re: Mijn E36 320I: Nieuwe zomervelgies, Reparatie!!: FOTO'S
Hier wat foto's.
Het is wel een tijdelijke fix, want ik heb thuis natuurlijk niet de mogelijkheid om de banden eraf te halen dus de uiterste bolling van de rand kon ik moeilijk bereiken. Als de 17inch Keskins eronder komen dan zal ik dit wat beter maken.
Beschadigd
Eventjus schuren
Bij getipt
Totaal plaatje
Het is wel een tijdelijke fix, want ik heb thuis natuurlijk niet de mogelijkheid om de banden eraf te halen dus de uiterste bolling van de rand kon ik moeilijk bereiken. Als de 17inch Keskins eronder komen dan zal ik dit wat beter maken.
Beschadigd
Eventjus schuren
Bij getipt
Totaal plaatje
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- bob de bouwer
ziet er weer netjes uit toch op de laatste foto
kijk die zien er weer in correcte staat uit en gelukkig was het alleen maar lak schade en geen zware deuken of iets dergelijks.
trouwens je video komt binnenkort hier te staan alleen wil ik nog wat andere samples een keertje opnemen.
trouwens je video komt binnenkort hier te staan alleen wil ik nog wat andere samples een keertje opnemen.
"It does not matter how much power your car has and neither does the badge on it.
all that really matter is that it puts a smile on your face"
Hocus pocus!! Dat ziet er al weer een stuk beter uit.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
- bob de bouwer
nassje keurig valt niets van te zeggen zeer mooi kleur en inderdaad bbs staan hem zeker goedbbs is ook in 17iinch/18inch ook
Zo ik zou wel gek worden als dat met mijn zomerwielen gebeurd, maarja jij kan het mooi zelf maken ziet er weer netjes uit. Zowiezo zomer of winterwielen stoepranden zijn voor mijn een notdone alles krijgt iederekeer een klap met erop en eraf rijden.
Ja gelukkig kan ik het zelf aardig fixen anders zou ik gek worden
Bij m'n schoonouders hebben ze zo'n stoeprand van hooguit 10 cm dus met de winterbanden ga ik soms over het stoep om in te parkeren omdat het wel moet kunnen (wel met een slakkengangetje) met m'n zomervelgen doe ik dat uiteraard nooit.
En buitenom dat de wintervelgen/banden staan veel meer in m'n wielkasten dan wat ik nu heb.
Et-waarde is 30 met 8,5J en dan zijn de banden ook nog getrokken dus de velgen staan opeens een aantal cm meer naar buiten zonder band die het beschermd. Met die 17inch die ik heb 9J et-waarde 25 is het nog erger, maar dan ga ik van zomervelgen naar zomervelgen dus je let sowieso al op.
Hoe dan ook, leuk is het niet maar gelukkig is het al gemaakt en ik moet gewoon beter opletten
Bij m'n schoonouders hebben ze zo'n stoeprand van hooguit 10 cm dus met de winterbanden ga ik soms over het stoep om in te parkeren omdat het wel moet kunnen (wel met een slakkengangetje) met m'n zomervelgen doe ik dat uiteraard nooit.
En buitenom dat de wintervelgen/banden staan veel meer in m'n wielkasten dan wat ik nu heb.
Et-waarde is 30 met 8,5J en dan zijn de banden ook nog getrokken dus de velgen staan opeens een aantal cm meer naar buiten zonder band die het beschermd. Met die 17inch die ik heb 9J et-waarde 25 is het nog erger, maar dan ga ik van zomervelgen naar zomervelgen dus je let sowieso al op.
Hoe dan ook, leuk is het niet maar gelukkig is het al gemaakt en ik moet gewoon beter opletten
echt een nik nakker ben je ook.
maar uh weet je al wanneer je je velgjes gaat spuiten?
maar uh weet je al wanneer je je velgjes gaat spuiten?
"It does not matter how much power your car has and neither does the badge on it.
Die Keskins? Ik verwacht aankomende week ofsjo.
Dan nog ff bandjes zoeken en als ik eenmaal de banden heb, gelijk uitrollen
Dan nog ff bandjes zoeken en als ik eenmaal de banden heb, gelijk uitrollen
cewl
ben zeer benieuwd hoe dat zal staan
ben zeer benieuwd hoe dat zal staan
Re: Mijn E36 320I: Gewoon wat foto's, : P29
Heb vandaag m'n bmw gewassen met m'n broertje (DJDAN)
Binnenkort als het wat warmer wordt dan ga ik beginnen met polijsten, maar moet zeggen dat ik niet mag klagen.
En op de foto's zie je ook dat de bimmer nog nooit in een wasstraat is geweest, geen waskrassen oid.
Binnenkort als het wat warmer wordt dan ga ik beginnen met polijsten, maar moet zeggen dat ik niet mag klagen.
En op de foto's zie je ook dat de bimmer nog nooit in een wasstraat is geweest, geen waskrassen oid.