navi op volledig scherm
Re: navi op volledig scherm
Dat kan dus wel allemaal met de nieuwere versie (met CIC). Zo blijft er wat te wensen over voor een nieuwere auto tzt! 
Hmmm, ik vond iets op bmwnavi.eu . Daar kun je voor 45 euro (incl. verzendkosten) dvd's bestellen die je navi updaten zodat je ook een full display mogelijkheid hebt. Tevens Navi Professional 2012 dvd's erbij.....
Iemand al getest?
Iemand al getest?
2022 F15 X5 M50i
Zeer interessant
Als het te bestellen is is het ook te downloaden.
@nepzeb: goed lezen. Fimrware upgrade en splash screen aanpassing werkt niet op de e60? Tevens kan je geen Nederlands kiezen.
Mjah. Dat nederlands vind ik persoonlijk niet zo erg. Maar als je niet kan flashen heeft het voor mij ook weinig zin.
2022 F15 X5 M50i
- E61_Stuiver
Is iemand al verder met het flashen/updaten?
Ik heb een dvdv 2013 gebrand op een DL dvd, maar helaas werkt die niet omdat mijn dvdspeler geen DL ondersteund. Kan wel bij Navtel.nl mijn CCC laten updaten met de nieuwste firmware, maar dat kost me €150 en een dag heen en weer rijden en wachten. Wordt me te gortig.
Ik zou natuurlijk ook naar 3 losse dvd's kunnen, maar dan moet je wisselen onder het rijden en dat wil ik eigenlijk niet.
Iemand een goed idee/optie?
Ik heb een dvdv 2013 gebrand op een DL dvd, maar helaas werkt die niet omdat mijn dvdspeler geen DL ondersteund. Kan wel bij Navtel.nl mijn CCC laten updaten met de nieuwste firmware, maar dat kost me €150 en een dag heen en weer rijden en wachten. Wordt me te gortig.
Ik zou natuurlijk ook naar 3 losse dvd's kunnen, maar dan moet je wisselen onder het rijden en dat wil ik eigenlijk niet.
Iemand een goed idee/optie?
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)
525I (2004)
MG-Y (1953)
CCC geen split screen mogelijk. Alleen bij CIC mogelijk.
@ klaas Hij moet double layer toch wel kunnen lezen zelfs mijn budget MASK unit kan het! Soms moet ik hem er wel 2 keer in doen voordat hij hem pakt. Het was idd een 5.7 GB image (business 2013). Die kon ik dus ook niet op een normale DVD schrijven.
Ik kan eenmaal de route geladen is gewoon de DVD er uit halen en mijn MP3 CD er in doen maar na een paar honderd kilometer moet ik dan wel weer opnieuw laden idd.
@ klaas Hij moet double layer toch wel kunnen lezen zelfs mijn budget MASK unit kan het! Soms moet ik hem er wel 2 keer in doen voordat hij hem pakt. Het was idd een 5.7 GB image (business 2013). Die kon ik dus ook niet op een normale DVD schrijven.
Ik kan eenmaal de route geladen is gewoon de DVD er uit halen en mijn MP3 CD er in doen maar na een paar honderd kilometer moet ik dan wel weer opnieuw laden idd.
F10 N57N
- E61_Stuiver
Ik heb niet de Prof maar de High gebrand
Sorry voor de verwarring, maar die gaat ie natuurlijk nooit laden
Maar ik kan niet de dvd eruit halen als ik een route gepland heb, want dan valt ie geheid uit, ben afgelopen week naar België vv geweest en de navdvd viel steeds uit (te warm?) en dan is het einde routebegeleiding, en natuurlijk een paar maal helemaal verkeerd gereden.
Ik zal het weekend eens een prof branden, of ik ga een goed setje bestellen bi Ralph.

Sorry voor de verwarring, maar die gaat ie natuurlijk nooit laden

Maar ik kan niet de dvd eruit halen als ik een route gepland heb, want dan valt ie geheid uit, ben afgelopen week naar België vv geweest en de navdvd viel steeds uit (te warm?) en dan is het einde routebegeleiding, en natuurlijk een paar maal helemaal verkeerd gereden.

Ik zal het weekend eens een prof branden, of ik ga een goed setje bestellen bi Ralph.
330iX (2016)
525I (2004)
MG-Y (1953)
525I (2004)
MG-Y (1953)
//offtopic
Aaah ok nou ja, beter! Dan weer een nieuwe kans in ieder geval!
Business zijn geloof ik voor heel europa 2 DVD's. Ik heb maar 1 gebrand. Prof. 3 DVD's?
Bij mij doet TMC het helaas niet meer bij de gebrande DVD

Aaah ok nou ja, beter! Dan weer een nieuwe kans in ieder geval!
Business zijn geloof ik voor heel europa 2 DVD's. Ik heb maar 1 gebrand. Prof. 3 DVD's?
Bij mij doet TMC het helaas niet meer bij de gebrande DVD

F10 N57N