Mijn E46 320i Sedan *Vanos Revisie*
- albert318i
Re: Mijn E46 320i Sedan *Velgen+Subwoofer*
een punt achter de km betekend meestal dat de teller is teruggedraaid of een andere tellerbak.
Re: Mijn E46 320i Sedan *Velgen+Subwoofer*
Auto is sedan, tellerbak is coupé, vandaar rode stip.
Groet en zo van Patrick
Groet en zo van Patrick
Re: Mijn E46 320i Sedan *Smoke knipperlichtjes*
nice, de unit lijkt nu wat meer 1 geheel! zwarte nieren staan dr nu denk wel mooi bij!
>>>>Showroom E36's<<<<
ja dat was idd de bedoeling dat het meer 1 geheel lijkt
helaas is de linker wielkuip kapot en daardoor komt er telkens water bij mn koplamp. zoals je op de foto ziet, die zit altijd vol condens en het nieuwe knipperlichtje nu ook al
helaas is de linker wielkuip kapot en daardoor komt er telkens water bij mn koplamp. zoals je op de foto ziet, die zit altijd vol condens en het nieuwe knipperlichtje nu ook al
mooie foto's gemaakt
3 juni moet de auto voor APK. helaas doet de helft van de LEDs in de achterlicht units het niet of nauwelijks meer, dus die moeten vervangen worden. ik ga ze vervangen door originele units.
aangezien de banden ook wel aan vervanging toe zijn komen er binnenkort M3 CSL velgen onder met nieuwe (Falken?) bandjes
3 juni moet de auto voor APK. helaas doet de helft van de LEDs in de achterlicht units het niet of nauwelijks meer, dus die moeten vervangen worden. ik ga ze vervangen door originele units.
aangezien de banden ook wel aan vervanging toe zijn komen er binnenkort M3 CSL velgen onder met nieuwe (Falken?) bandjes
- thedutchone
Mooie wagen
knappe beemer!!! mooi kleur, komt me bekend voor
- bob de bouwer
ziet er goed uit kerel mooie bmw
bedankt voor de positieve reacties!
ik heb net even in nijkerk originele achterlichten opgehaald en gemonteerd
ik heb net even in nijkerk originele achterlichten opgehaald en gemonteerd
Re: Mijn E46 320i Sedan *Originele achterlichten*
goed bezig!
zou er wel even silvervisions voor halen, geeft meteen een mooiere look aan de achterlichten!
zou er wel even silvervisions voor halen, geeft meteen een mooiere look aan de achterlichten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Mijn E46 320i Sedan *Originele achterlichten*
ja dat kan ik wel doen maar dat heeft geen nut want er zitten van die doorzichtig oranje "dopjes" in de units zodat er gewoon witte lampjes in kunnen voor de richtingaanwijzer.
Re: Mijn E46 320i Sedan *Nieuwe Velgen*
gaan we weer...
nieuwe originele achterlichten
nieuwe velgen
en eronder met nieuwe vredestein bandjes
en sinds eergisteren weer nieuwe APK erop. alleen de koplampglazen zijn niet goed meer.. deze verstrooien het lichtbeeld. dus maar even polijsten zometeen.
ik wil ook de zwarte lijsten op de B-stijl hoogglans zwart spuiten.. weet alleen nog niet hoe ze eraf moeten
nieuwe originele achterlichten
nieuwe velgen
en eronder met nieuwe vredestein bandjes
en sinds eergisteren weer nieuwe APK erop. alleen de koplampglazen zijn niet goed meer.. deze verstrooien het lichtbeeld. dus maar even polijsten zometeen.
ik wil ook de zwarte lijsten op de B-stijl hoogglans zwart spuiten.. weet alleen nog niet hoe ze eraf moeten
En nog steeds vind ik ze goed staan
Hoevaak hebben we dan nu al gezegd? Maar goed, 't is even niet anders.
Ik weet niet of ze los te maken zijn. Wat je wel kan proberen is om ze toch te spuiten als ze nog op de wagen zitten. Goed afplakken enzo, alleen zit je met de omgeving dan (stof ed).
Hoevaak hebben we dan nu al gezegd? Maar goed, 't is even niet anders.
Ik weet niet of ze los te maken zijn. Wat je wel kan proberen is om ze toch te spuiten als ze nog op de wagen zitten. Goed afplakken enzo, alleen zit je met de omgeving dan (stof ed).
ze staan er goed onder die velgen