Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 eibach pro kit FOTOS !
Inderdaad een mooie Update echt een dikke bmw dit!
Staat super! Mooie hoogte.
Wat betreft 19'' wielen. De oem wielen die je op een 335i kan bestellen staan mooi. De style 225 en nog eentje (kom ff niet op de naam). Ook de performance wielen staan mooi. Alpina III classic, die je onder de zilvere cabrio hebt staan, zou voor de grap die even passen. Csl?
Wat betreft 19'' wielen. De oem wielen die je op een 335i kan bestellen staan mooi. De style 225 en nog eentje (kom ff niet op de naam). Ook de performance wielen staan mooi. Alpina III classic, die je onder de zilvere cabrio hebt staan, zou voor de grap die even passen. Csl?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
nee die alpina op de andere zijn beschadigd ik vind de 225m velgen ook heel mooi maar kan ze nergens vinden 19 inch breedset csl is ook en optie ik wil wel een breedset achter wil ik gaan met 275 of 285 band
einmal ein BMW ist immer ein BMW
ik ben net even op pad geweest voor velgen heb er een uitgezocht krijg straks of morgen de prijs te horen inc banden. bmw styling 359M velg
Re: Kenny 335i E93 eibach pro kit FOTOS ! velgenkeuze
Zijn ook mooie wielen! Lijken veel op de csl wielen. Zie je veel mensen mee laatste tijd.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Styling 359M is geweldig
ja vind ik dus ook alleen weet nog niet wat de prijs is. het is te hopen dat ze achter mooi tege de kast aan komen moet wel lukken. 9,5j et23 achtermaat
http://www.tweedehands.nl/auto-onderdel ... 98679.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ow zie dat je al een keuze gemaakt heb
Ow zie dat je al een keuze gemaakt heb
Kenny, stop met zoeken.... Rorie heeft de wielen voor jouw QP gevonden... Deze horen onder de tijdloze vormgeving van een QP, zelfs zonder M-pakket zijn ze top.
zijn hele mooie wielen heb hem een mailtje gestuurd ! met een mooie prijs kijken wat ik terug krijg alvast bedankt !
Haha oke dan!
Volgens mij had iemand ze hier ook onder een e46 touring, staan ook top.
Zijn iig nog een beetje exclusief.
Volgens mij had iemand ze hier ook onder een e46 touring, staan ook top.
Zijn iig nog een beetje exclusief.
Voor de E9x serie een van de mooiste OEM wielen, blijven ook waardevast (mits goed behandeld) als je ze ooit zat bent. Ik kocht mijn 198'ers net te vroeg, anders waren de 225M op zeker aangeschaft voor onder E90.
Onwijs mooie bolide Ken!
Nice menn
Nice menn
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Als je de 225M nog zocht. Opzich een nette prijs.
http://link.marktplaats.nl/542717861" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/542717861" onclick="window.open(this.href);return false;
thanks man ik had ze nog niet gezien heb net even gebeld ga er morgen heen