Ik kwam er al snel achter dat hier zeer interessante topics te lezen zijn en ik hier nog veel kan leren over mijn auto. Het valt me ook op dat er een erg leuke community is ontstaan hier en daar wil ik graag aan deelnemen.
Even wat over mijzelf: ik ben 33 jaar, getrouwd en heb een dochter van nu 19 maanden. Ik werk al ruime tijd in de IT Security.
Voor de BMW reed ik een Audi A4 avant uit 2008. Daarvoor een Mercedes C220 uit 2008 en daarvoor een Volvo S4 D5 GTR. Ik was nieuwsgierig naar BMW en heb besloten een 5 serie touring te kopen. Vooral ook vanwege de ruimte.
Ik heb gelijk na aankoop besloten de auto naar Unlimited Tuning te brengen voor een optimalisatie. Even op de dyno gezet voor voor en na meting. Nu levert de 530d 246PK en 586Nm koppel. Rijd een stuk prettig , maar hij is ook zuiniger. (toevoeging..... na een paar maanden heb ik Unlimited Tuning gevraagd nog een stapje verder te gaan met de "Xtreme Tuning". Dit reseulteerde in 275PK en 625Nm koppel. Erg leuk).
Tot zover heb ik nogal wat storingen (niet vanwege de tuning), maar daar mag de garage zich over buigen morgen aangezien hij nog binnen de 6 maanden bovag garantie loopt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt.
Hier wat snelle fotootjes van mijn auto op het setje wintervelgen:

Als het mooi weer is maak ik wel een paar goede foto's ook op de zomervelgen.
Op een leuk verblijf en kennismaking met jullie allen!