GELE!! Angel eyes
Re: GELE!! Angel eyes
Ook oneens
angel eyes moet kunnen, vanaf de e36ers vind ik, op een e30 en ouder zou ik het nooit doen
>>>>Showroom E36's<<<<
Blijkt maar weer eens dat de Halfords-drempel voor iedereen ergens anders ligt.. Gelukkig ook maar overigens, anders was het allemaal één pot nat.
Ik had ze van de duitse eBay en had de indruk dat ze gewoon hetzelfde waren als de angel eyes die HL verkoopt.. Overigens ook nog veel te fel naar mijn smaak, dus ook nog een dimmer er tussen gezet.
Ik had ze van de duitse eBay en had de indruk dat ze gewoon hetzelfde waren als de angel eyes die HL verkoopt.. Overigens ook nog veel te fel naar mijn smaak, dus ook nog een dimmer er tussen gezet.
Ff offtopic vraag.. waar kan ik shrouds vinden???
- DJLeonardo
eensHitz schreef:Gewoon geen Angel Eye's in je E36 monteren. Maakt er meteen zo'n getjoende Halfords auto van..
http://www.theretrofitsource.com/johnsdale schreef:Ff offtopic vraag.. waar kan ik shrouds vinden???
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Zelf maken uit een stuk aluminium , heb nog een setje liggen met koplampen erom heen voor je.johnsdale schreef:Ff offtopic vraag.. waar kan ik shrouds vinden???
KLIKKER-DE-KLIK
Heb ook nog de mal ervoor en wil tegen een kleine vergoeding wel shrouds voor je maken.....
Anders op Ebay kopen, daar kom je ze af en toe tegen.