voorstellen + foto(s)
voorstellen + foto(s)
Hallo, allemaal na een tijdje meegelezen te hebben en een paar topics geopend te hebben wil ik me toch ff voorstellen.
Mijn naam is René, 22jaar oud en sinds eind december de trotse eigenaar van mijn E36 318i op LPG. ik heb al de nodige kosten gehad (kapotte LPG injector, radiateur en waterpomp) aan de auto maar kan er nu eindelijk van gaan genieten
Ik kan op dit moment maar 1 foto posten, maar zal deze week een paar nieuwe schieten. Net na het wassen heb ik deze foto met mn telefoon geschoten, dus sorry voor de bagger kwaliteit van de foto.
fotos volgen nog dus word vervolgd!
Mijn naam is René, 22jaar oud en sinds eind december de trotse eigenaar van mijn E36 318i op LPG. ik heb al de nodige kosten gehad (kapotte LPG injector, radiateur en waterpomp) aan de auto maar kan er nu eindelijk van gaan genieten
Ik kan op dit moment maar 1 foto posten, maar zal deze week een paar nieuwe schieten. Net na het wassen heb ik deze foto met mn telefoon geschoten, dus sorry voor de bagger kwaliteit van de foto.
fotos volgen nog dus word vervolgd!
Re: voorstellen + foto(s)
hallo rené! welkom!
ziet er netjes uit hoor ben benieuwd naar de rest!
veel plezier met je bimmer
ziet er netjes uit hoor ben benieuwd naar de rest!
veel plezier met je bimmer
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom.
Als ik me niet vergis zie ik een mooi lederen interieur. Pictures!
Als ik me niet vergis zie ik een mooi lederen interieur. Pictures!
- bob de bouwer
nouw kerel nette wagen top welkom
- Ramon 325 Vanos
Mooie wagen
-
nette bak lak ziet er goed uit.
Heren, aangezien ik nu toch ziek thuis zit heb ik even een paar fotos erbij geschoten.
En aangezien ik toch al bezig was, ook maar even de bimmer van me broertje op de foto gezet
En aangezien ik toch al bezig was, ook maar even de bimmer van me broertje op de foto gezet
- dinesh_skr
Hey, nette Bimmer man. Mooi interieur. Die van je broer ziet er ook nice uit
Whats aan de hand met je "raam"schakelaars? Heb je die omgebouwd tot oa handsfree knoppen?
Mooie wagen!
Is dat een E46 stuur wat er in zit? en volledig functioneel?
Erg gaaf!
Is dat een E46 stuur wat er in zit? en volledig functioneel?
Erg gaaf!
@AtlasTelamon daar zit inderdaad de opneem/ophang knopjes voor de parrot carkit. (Dit is door de vorige eigenaar gedaan, hij was een liefhebber )
@-=R=- ik heb eerlijk gezegd geen idee uit wat voor bmw dit stuur komt de knoppen werken niet maar de verlichting ervan dan weer wel ik zit er aan te denken om het stuurtje te vervangen. maar ben er nog niet helemaal aan uit door welke.
@-=R=- ik heb eerlijk gezegd geen idee uit wat voor bmw dit stuur komt de knoppen werken niet maar de verlichting ervan dan weer wel ik zit er aan te denken om het stuurtje te vervangen. maar ben er nog niet helemaal aan uit door welke.
Nette wagen(s) ....en het stuur komt uit een E39 lijkt me.
- Update-
Gisteren heb ik de auto weggebracht voor het nodige onderhoud.
krukaskering lekte olie - deze is vervangen
nieuwe ruitenwissers
een nieuw ruitenwisservloeistofmotertje
een nieuwe interieurfilter, deze was zwart
en een kleine beurt gehad.
Vorig weekend is de auto weer gewassen en hebk een paar nieuwe pica's geschoten!
Ik zit er aan te denken om er angeleyes in te zetten, ik twijfel nog tussen originele of de witte LEDringen, welke zullen het mooiste staan?
tips adviezen en complimenten zijn altijd welkom!
Gisteren heb ik de auto weggebracht voor het nodige onderhoud.
krukaskering lekte olie - deze is vervangen
nieuwe ruitenwissers
een nieuw ruitenwisservloeistofmotertje
een nieuwe interieurfilter, deze was zwart
en een kleine beurt gehad.
Vorig weekend is de auto weer gewassen en hebk een paar nieuwe pica's geschoten!
Ik zit er aan te denken om er angeleyes in te zetten, ik twijfel nog tussen originele of de witte LEDringen, welke zullen het mooiste staan?
tips adviezen en complimenten zijn altijd welkom!
Originele zijn er niet voor de e36. Ik had eerst de witte LED ringen. De losse die je zelf in je koplampen doet.. maar die waren me veel te vel. Ik heb nu gele ringen in depo koplampen. Ook niet echt tevreden over trouwens.. Overdag nauwelijks zichtbaar en je ziet 3 lampjes ofzo. 's Avonds wel oké.
persoonlijk vind ik gele t mooist. Niet die witte, die zijn te fel