M3 e36 Turbo
- benmaassen
Re: M3 e36 Turbo
Ik rijd hier heel vaak maar helaas heb ik je in het echt nog nooit zien rijden.
Dan moet ik je maar even op de meeting opzoeken.
Dan moet ik je maar even op de meeting opzoeken.
De slijtage gaat wel een stuk sneller maar de motor is uit goede onderdelen opgebouwd dus die kan wel wat hebben.Glasya schreef:Gaat wel bruut snel, gaat dat echter niet ten koste van de levensduur van je blok? Zoiets moet toch haast onder je kont wegslijten met zoveel toeren / vermogen>
Je rijdt natuurlijk ook niet de hele tijd vol gas en het is heel erg belangrijk dat je motor goed getuned word.
Hij loopt op E85 en mijn uitlaat temperatuur is niet boven de 700 graden geweest,de uitlaat temperatuur van een gewone M3 E36 word een stuk warmer .
Whoa!!!
wat een monster van een bak.
ook een hele mooie kleur en zie ik het goed dat deze auto begon als een 3.0L ?
strak ding alhoewel ik geen fan ben van chargers op een 6L BMW
wat een monster van een bak.
ook een hele mooie kleur en zie ik het goed dat deze auto begon als een 3.0L ?
strak ding alhoewel ik geen fan ben van chargers op een 6L BMW
"It does not matter how much power your car has and neither does the badge on it.
all that really matter is that it puts a smile on your face"
all that really matter is that it puts a smile on your face"
Is nog steeds een 3.0L
Ik rij al bijna twintig jaar BMW en dan wil je wel een keer wat snellers dan een N/A motor,op de video lijkt het minder snel vind ik maar ik kan je verzekeren dat het heel anders is als je er zelf inzit, je zit echt vast in de stoel en je kan je niet bewegen als ik gas geef.
Ik zei zelf ook altijd dat er geen mooier geluid is dan een N/A m3 e36 inline zes cilinder,maar daar ben ik(gelukkig) op terug gekomen .
Ik rij al bijna twintig jaar BMW en dan wil je wel een keer wat snellers dan een N/A motor,op de video lijkt het minder snel vind ik maar ik kan je verzekeren dat het heel anders is als je er zelf inzit, je zit echt vast in de stoel en je kan je niet bewegen als ik gas geef.
Ik zei zelf ook altijd dat er geen mooier geluid is dan een N/A m3 e36 inline zes cilinder,maar daar ben ik(gelukkig) op terug gekomen .
- nielscoupe
super project alleen gauw eens een mooie foto shoot doen en hier plaatsen
There aint no way but a coupe /// 328
Mijn M3 staat bij DP momenteel voor een andere oilcatch can ,de drie Deatschwerks 300+lph pompen zijn ook binnen gekomen dus we hebben weer wat te doen zaterdag bij DP .
Er zaten eerst drie Walbro,s maar twee daarvan waren al jaren oud,daarbij was het ook niet safe om op E85 te rijden met die Walbro,s
De Deatschwerks(goed voor +-1500Whp op E85) pompen zijn uitvoerig getest met E85 .
@Niels,als je een goed foto toestel hebt gaan we zeker een paar foto,s maken,kan je gelijk ff een stukje meerijden
Er zaten eerst drie Walbro,s maar twee daarvan waren al jaren oud,daarbij was het ook niet safe om op E85 te rijden met die Walbro,s
De Deatschwerks(goed voor +-1500Whp op E85) pompen zijn uitvoerig getest met E85 .
@Niels,als je een goed foto toestel hebt gaan we zeker een paar foto,s maken,kan je gelijk ff een stukje meerijden
- beedaweeda
geweldig