judaz's cosmosschwarze Ci
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: judaz's cosmosschwarze Ci (terug Schnitzer's)
Wat een voor uitgang!! Vind deze velgen zo veel malen mooier dan die andere schnitzers die je eerst had! De bmw oogt gelijk strak.
Vind deze velgen zowiezo heel mooi. Je hebt deze ook met heel van die schroefjes , weet niet welke type dat is. Deze velgen zie je niet vaak te koop op mp ofzo.
Vind deze velgen zowiezo heel mooi. Je hebt deze ook met heel van die schroefjes , weet niet welke type dat is. Deze velgen zie je niet vaak te koop op mp ofzo.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
hey kerel die velgen zien er goed uit.
Ze lijken verdacht veel uit dat dit mijn oude set is die ik verkocht heb in belgie.
GR Addicted
Ze lijken verdacht veel uit dat dit mijn oude set is die ik verkocht heb in belgie.
GR Addicted
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Super mooie velgen heb zelf de andere variant.
Ac schnitzer type 3 heten deze velgen en de 2 delige heten Ac schnitzer type 3 racing.
Die heb ik onder de M3
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... tml?hilit=" onclick="window.open(this.href);return false; ac schnitzer
Deze zijn eventueel te koop P.B.
Ac schnitzer type 3 heten deze velgen en de 2 delige heten Ac schnitzer type 3 racing.
Die heb ik onder de M3
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... tml?hilit=" onclick="window.open(this.href);return false; ac schnitzer
Deze zijn eventueel te koop P.B.
- bob de bouwer
goede keuze terug naar schintzer
Re: judaz's cosmosschwarze Ci
echt veel beter, hele andere auto man
Re: judaz's cosmosschwarze Ci
mooi naast die van mij
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd