Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Custom Emblemen...: Foto's P33
Doen!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Heel gaaf zo met een eigen draai eraan! Die carbon emblemen is inderdaad geen gezicht!
330d
Lol
Dus ik.zeg doen
Dus ik.zeg doen
"It does not matter how much power your car has and neither does the badge on it.
all that really matter is that it puts a smile on your face"
-
Wow wat een groot aantal reacties, nou ik ga dan maar de volgende doen en het netjes afwerken.
De velgen zijn bijna klaar, 3 zijn al gemonteerd onder de auto 1tje moet nog gedaan worden. (ik rij nu met de auto van m'n schoonmoeder, ze is toch op vakantie )
Dan maak ik wat foto's van het totaal plaatje: Velgen, Emblemen, Deurstijlen.
Owh en de auto wordt/moet ook van het weekend uitgerold worden..
En Oblivion, als je iets wilt of een beeld van iets heb en je weet ook dat je het kan.. Ja dan ga je ervoor heah
Ik heb eigenlijk geen tijd om het te doen, maar de meeting is niet meer zover..
Moet nog de krassen wegwerken.
1 A-style vervangen (zwart)
Ramen opnieuw tinten
En misschien nog ff snel een M-achterbumper
Druk druk druk en zo weinig tijd
De velgen zijn bijna klaar, 3 zijn al gemonteerd onder de auto 1tje moet nog gedaan worden. (ik rij nu met de auto van m'n schoonmoeder, ze is toch op vakantie )
Dan maak ik wat foto's van het totaal plaatje: Velgen, Emblemen, Deurstijlen.
Owh en de auto wordt/moet ook van het weekend uitgerold worden..
En Oblivion, als je iets wilt of een beeld van iets heb en je weet ook dat je het kan.. Ja dan ga je ervoor heah
Ik heb eigenlijk geen tijd om het te doen, maar de meeting is niet meer zover..
Moet nog de krassen wegwerken.
1 A-style vervangen (zwart)
Ramen opnieuw tinten
En misschien nog ff snel een M-achterbumper
Druk druk druk en zo weinig tijd
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
nou ja als je de tiende van de maand geluk hebt kan het heel snel gaan
anyway ik ben benieuwd naar de uiterlijk van de auto nu ik zoals het ervoor staat heb ik deze week al mijn 3
dan nog invoeren maar ik ga proberen volgende week langs te komen
anyway ik ben benieuwd naar de uiterlijk van de auto nu ik zoals het ervoor staat heb ik deze week al mijn 3
dan nog invoeren maar ik ga proberen volgende week langs te komen
"It does not matter how much power your car has and neither does the badge on it.
Re: Mijn E36 320I: Wat Foto's: P34
Hier wat foto's.
Nu zitten de gepolijste Keskins eronder, ramen zijn opnieuw pro getint (7ramen).
Deurstijlen zijn semiglos gespoten, ik moet nog de emblemen afmaken en monteren, dan nog wat kleine dingetjes maar helaas ziekjes. Nog maar een weekje voor de meeting
Vind het er wel leuk uitzien als ik naar m'n spiegels kijk.. gewoon luxer..
Ramen getint incl. voor. (slotpinnen ga ik nog eens spuiten)
En deze foto's zijn gemaakt voordat de ramen waren getint (zit nog wat oude folie op)
Nu zitten de gepolijste Keskins eronder, ramen zijn opnieuw pro getint (7ramen).
Deurstijlen zijn semiglos gespoten, ik moet nog de emblemen afmaken en monteren, dan nog wat kleine dingetjes maar helaas ziekjes. Nog maar een weekje voor de meeting
Vind het er wel leuk uitzien als ik naar m'n spiegels kijk.. gewoon luxer..
Ramen getint incl. voor. (slotpinnen ga ik nog eens spuiten)
En deze foto's zijn gemaakt voordat de ramen waren getint (zit nog wat oude folie op)
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Nice, dit is een wagen die je niet gaat kunnen mislopen tussen 150+ wagens straks.
Tot de 22e!
Tot de 22e!
Mooie tint! Alleen die slotpennetjes niet helemaal mijn smaak...
Denk inderdaad dat deze wagen niet te missen valt op de meet.
Denk inderdaad dat deze wagen niet te missen valt op de meet.
strak man! de velgen staan ook een stuk beter nu ze gepolijst zijn!
>>>>Showroom E36's<<<<
- bob de bouwer
nassje toch heb je een mooie auto om te zien
Heel erg bedankt mannen.
Morgen wordt eindelijk de achterkant uitgerold, want zoals je op de foto ziet is de band helemaal aan gort.
Dus ook weer nieuwe bandjes geregeld 245/40/17 conti's.
Ik heb ook m'n skiluikje eruit getikt om een lekkerder bas te krijgen van m'n superkleine 8inch MTX woofertjuh.
Morgen ook ff m'n emblemen afmaken en goed poetsen weer en dan is de BMW wel klaar voor de 22ste
Morgen wordt eindelijk de achterkant uitgerold, want zoals je op de foto ziet is de band helemaal aan gort.
Dus ook weer nieuwe bandjes geregeld 245/40/17 conti's.
Ik heb ook m'n skiluikje eruit getikt om een lekkerder bas te krijgen van m'n superkleine 8inch MTX woofertjuh.
Morgen ook ff m'n emblemen afmaken en goed poetsen weer en dan is de BMW wel klaar voor de 22ste