Ik had eerst zeer veel last van dat spoorgedrag.
Ik had er 17" 245 banden op.
Mijn draagarm rubbers waren verrot en die heb ik laten vervangen. Daarmee wat spoorgedrag voor 80% verdwenen.
Daarna heb ik "dunnere" banden er opgezet. 225 ipv 245 en er is nagenoeg geen spoorgedrag meer.
Dus bij mij waren het meer de draagarmrubbers dan de banden.
Hoe het comfort verhogen?
Re: Hoe het comfort verhogen?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Re: Hoe het comfort verhogen?
Ralph schreef:Ik had eerst zeer veel last van dat spoorgedrag.
Ik had er 17" 245 banden op.
Mijn draagarm rubbers waren verrot en die heb ik laten vervangen. Daarmee wat spoorgedrag voor 80% verdwenen.
Daarna heb ik "dunnere" banden er opgezet. 225 ipv 245 en er is nagenoeg geen spoorgedrag meer.
Dus bij mij waren het meer de draagarmrubbers dan de banden.
thnx, zal dit een dezer dagen eens checken, was dat bij jou visueel zichtbaar?
Re: Hoe het comfort verhogen?
Ik snap het effe niet hier? Je wilt je comfort verhogen en wilt hem toch verlagen :? :?Tim85 schreef:Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor de talrijke reacties, dankuwel daarvoor
Dus als ik jullie goed begrijp dan zou het aan de band kunnen liggen?
Ik heb nu die Dunlop SP sport MAXXen liggen in de maat 225/45/17 (alle 4 dus)
Persoonlijk ben ik er qua grip zeeeeer tevreden van, veel beter dan mijn pirelli's,
maar inderdaad meer spoorvorming ;(
Zou een wieluitlijning dit eventueel kunnen verbeteren?
En ik zou binnenkort ook willen gaan verlagen met een KW street comfort schroefkit,
kan dit daarop invloed hebben of heb ik het mis? ( ervaringen met KW tov origineel mag je altijd posten )
Naar mijn weten word verlagen altijd iets stugger en niet slapper.
Re: Hoe het comfort verhogen?
Neenee, die topictitel is aangepast door de moderator, eerst ging die enkel over uitlijning...Zwaan schreef:Ik snap het effe niet hier? Je wilt je comfort verhogen en wilt hem toch verlagen :? :?Tim85 schreef:Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor de talrijke reacties, dankuwel daarvoor
Dus als ik jullie goed begrijp dan zou het aan de band kunnen liggen?
Ik heb nu die Dunlop SP sport MAXXen liggen in de maat 225/45/17 (alle 4 dus)
Persoonlijk ben ik er qua grip zeeeeer tevreden van, veel beter dan mijn pirelli's,
maar inderdaad meer spoorvorming ;(
Zou een wieluitlijning dit eventueel kunnen verbeteren?
En ik zou binnenkort ook willen gaan verlagen met een KW street comfort schroefkit,
kan dit daarop invloed hebben of heb ik het mis? ( ervaringen met KW tov origineel mag je altijd posten )
Naar mijn weten word verlagen altijd iets stugger en niet slapper.
Vandaar het misverstand wss.
Wat ik eigenlijk wil weten is: Zal mijn auto meer last hebben van spoorvorming als ik hem verlaag of juist niet?
Re: Hoe het comfort verhogen?
Ik heb de mijne flink lager gelegd maar zowel mn comfort al spoorvorming zijn allebei minder in negatieve zin dan
BMW is a pleasure that you never can measure