Intro 530i high executive
Intro 530i high executive
Hallo allemaal,
na een E36 cabrio en een E90 sedan gehad te hebben, werd t wel eens tijd voor een E60.
Nou ik kan jullie vertellen dat ik sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter ben vd 530i.
De caab was een 6 pitter automaat. Geweldige auto maar werd te klein. De E90 ook leuke auto maar verlangde toch weer naar een 6 cilinder automaat.
Eerste mods zijn toch wel een M-pakket en verlaging. Heb 20'' onder zitten, maar wil zsm de ruimte tusen band en wielkast weghebben!
zodra ik fotos heb zal ik deze posten.
(btw blijft hier een geweldige forum)
mvg vyendr
na een E36 cabrio en een E90 sedan gehad te hebben, werd t wel eens tijd voor een E60.
Nou ik kan jullie vertellen dat ik sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter ben vd 530i.
De caab was een 6 pitter automaat. Geweldige auto maar werd te klein. De E90 ook leuke auto maar verlangde toch weer naar een 6 cilinder automaat.
Eerste mods zijn toch wel een M-pakket en verlaging. Heb 20'' onder zitten, maar wil zsm de ruimte tusen band en wielkast weghebben!
zodra ik fotos heb zal ik deze posten.
(btw blijft hier een geweldige forum)
mvg vyendr
- lekkerwijf1
Re: Intro 530i high executive
Klinkt goed!!
Je hebt al leuke plannen met je wagen.
Een verlagingssetje is nooit verkeerd, rijd zelf met eibach veren op de orginele schokbrekers op een 530d maar dat rijdt zeer comfortabel en toch strak icm 19 inch breedset.
Ben benieuw naar fotos.
Je hebt al leuke plannen met je wagen.
Een verlagingssetje is nooit verkeerd, rijd zelf met eibach veren op de orginele schokbrekers op een 530d maar dat rijdt zeer comfortabel en toch strak icm 19 inch breedset.
Ben benieuw naar fotos.
je hebt gelijk, de eibach pro kit is gewoon top, dat had ik ook onder de E90 dus deze bestelt en komen vd week eronder
zit te twijfelen tussen een M-pakket of een Prior-pakket.. Wil allesbehalve een ''sjonnie-auto'' dus moet ff kijken wat t mooiste en beste bij mn kleur past (Silbergrau)
zit te twijfelen tussen een M-pakket of een Prior-pakket.. Wil allesbehalve een ''sjonnie-auto'' dus moet ff kijken wat t mooiste en beste bij mn kleur past (Silbergrau)
proficiat met de nieuwe aanwinst en nu FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Het is een Prior pakket? Ik ken enkel het Mpakket.
ja de Priorpakket is meer een tuningpakket.. maar vind deze toch niet mooi.
ik ga voor de originele M-pakket, de eibach kit wordt deze week erop gezet en de M pakket over 2 weekjes (via arjan vt klooster)
fotos volgen snelll nog even geduld
ik ga voor de originele M-pakket, de eibach kit wordt deze week erop gezet en de M pakket over 2 weekjes (via arjan vt klooster)
fotos volgen snelll nog even geduld
Dit is een Prior pakket...
Vind persoonlijk het M-Pakket mooier
Vind persoonlijk het M-Pakket mooier
beetje laat jongens, maar heb wel paar fotos kunnen maken met mobieltje..
weliswaar nog zonder M-pakket. Deze komt volgende week erop. zal daarna meer en betere fotos plaatsen
weliswaar nog zonder M-pakket. Deze komt volgende week erop. zal daarna meer en betere fotos plaatsen
Laatst gewijzigd door Mr__V op 23 jan 2014, 00:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeer mooi, ook zonder M-pakket
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
- Melkdjefer
M-packje zal hem nog beter staan hoor
No Risk No Fun
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f12 ... 19714.html
Showroom http://www.bimmerportal.nl/showroom-f12 ... 19714.html
dank je broncky, en wat melkdjefer net zegt, een Mpakket is zeker niet verkeerd.. nog even geduld jongens.
Mooi ding maar ja dat zijn ze allemaal.
Wat zijn de opties en heb je ook fotos van de binnenkant?
Hoeveel km heeft ie gelopen?
Wat zijn de opties en heb je ook fotos van de binnenkant?
Hoeveel km heeft ie gelopen?
dat ze allemaal mooi zijn hiero heb je 100% gelijk in!
ik heb hm gekocht met KM 115k nu ruim 3 weken later staat de teller op iets meer dan 118k
hele vracht aan opties.. alle belangrijke opties zitten er wel op denk ik
ik heb hm gekocht met KM 115k nu ruim 3 weken later staat de teller op iets meer dan 118k
hele vracht aan opties.. alle belangrijke opties zitten er wel op denk ik
Hij is van een liefhebber geweest want de interieur lijsten zijn al gewrapped en een M stuurtje zit er al in.
Stoelen zien er ook mooi strak uit nog.
Stoelen zien er ook mooi strak uit nog.
dat klopt, is van een liefhebber geweest en nu mag ik als liefhebber ermee karren
auto is zowel van buiten als binnen gewoon nieuw. Volgens mij had er nog nooit iemand achterin gezeten.
enige wat ik nog laat doen komend week is een pakket. voor de rest laat ik de auto gewoon origineel zoals ie is
auto is zowel van buiten als binnen gewoon nieuw. Volgens mij had er nog nooit iemand achterin gezeten.
enige wat ik nog laat doen komend week is een pakket. voor de rest laat ik de auto gewoon origineel zoals ie is