Heb je ook een prive chauffeur??

Hele dikke bak hoor!!!
Ja die zijn er wel degelijk.Volgens mij zijn er sowieso een hoop BMW-liefhebbers
die toch maar niet aan de "nieuwe" modlen kunnen wennen.....
Of het AntiBangleforum.nlHet Pré-Bangle-forum.nl
Je wordt op je wenken bedient: 740D SPECIAL EXECUTIVE AUT5330dM schreef:Als ik een 7 zou ambiëren leek een E38 740d me nog wel wat,
met die 8-cilinder!
Grappig is dat, dat heb ik nu ook. Ik kijk al vier jaar tegen deze auto aan bij mijn schoonvader op de oprit. Ik ben destijds zelfs met hem op stap geweest om deze te kopen. Nu hij van mij is, zit ik toch stiekem zo nu en dan eens uit het raam te staren en te genieten.Bob. schreef:Pff ik ben verslaafd aan kijken naar deze 7. Heb er net nog een paar zien rijden/staan (vooral verlengde versies) in de stad, blijft echt een onwijs tijdloze, prachtige verschijning. Ik begin nu ècht te beseffen hoe zonde ik het vind dat we niet wat meer hebben betaald (en betalen) voor een orientblauwe 740iA met beige lederen bekleding, schuifdak en weet ik veel watvoor mooie opties er allemaal nog bij. ;(
Wat mij betreft issie helemaal klaar. Volgende week wordt hij nog gepolijst om wat plekjes weg te werken, verder is hij helemaal in orde. Gisteren nog wel even nieuwe batterijtjes moeten kopen voor de GSM, die waren na zes jaar kennelijk al op....330dM schreef:Heb je d'r nog plannen mee eigenlijk, moet er nog gemod worden of is ie zo helemaal áf?