320i Start niet meer... (met video)
320i Start niet meer... (met video)
Na alle nodige problemen dit ik al eerder heb vermeld op dit forum heeft hij het nu helemaal opgegeven. 20 min geleden deed ie het nog, nu heb ik ineens dit. Iemand enig idee?
http://youtu.be/BjAwhFfRwVo
Greetz,
Jeroen
http://youtu.be/BjAwhFfRwVo
Greetz,
Jeroen
Re: 320i Start niet meer... (met video)
geen batterij capaciteit meer. Overstarten met een hulpvoertuig en fatsoenlijke startkabels gebruiken.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
right :-) thnx voor de info, zal ik zo eens proberen. Wou ik wel nog ff vragen, mag ik die startkabel rechtstreeks op de batterij gebruiken? Wagen staat namelijk voor een muur geparkeerd en verzetten is geen optie (drukke baan)
-
ja dat mag is zelfs beter.
bedankt jongens komt straks iemand langs met startkabels :-) heb voor de gein men batterij maar even helemaal afgekoppeld om te zien of dat ECU sprookje werkt
ECU sprookje?
325Ci 2002 /Alpina 19"/Oem Seven 17''/M-stuur/Eibach Pro-kit/M3 interieur kiwi/M-spoilerlip/Trim-wrap/
ja =D dat dit de computer zou resetten ofzo
Als je nog een instructieboekje hebt van de auto en je kijkt daarin dan zie je dat dit niet de bedoeling is. Dat heeft met explosiegevaar te maken dat dit gewoon een safety issue is. Fabrikanten adviseren dit niet te doen.mieghie schreef:right :-) thnx voor de info, zal ik zo eens proberen. Wou ik wel nog ff vragen, mag ik die startkabel rechtstreeks op de batterij gebruiken?
Trouwens, je ECU wordt bij iedere start gereset. Het loskoppelen van de accu heeft voor de ECU geen meerwaarde.
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
batterij geladen en hij doet het weer idd ga hem toch eens laten uitlezen om te kijken wat er voor de rest nog aan de hand is, bedankt mensen