supercharger voor e36 m3 3.2
supercharger voor e36 m3 3.2
ik heb een m3 e36 en wil hem sneller maken door middel van een supercharger wilverder niet veel intern aanpassen kan iemand mij vertellen advis geven over een setup,wat eventueel mogelijkheden zijn zijn hier ervaringen mee?
Re: supercharger voor e36 m3 3.2
Dat is wel een hele dure investering waar je goed over na moet denken.
Bij een E46 M3 weet ik dat je heel makkelijk zonder gekke aanpassingen een ESS compressor kunt monteren maar ik weet niet of dit voor een E36 ook zo makelijk is.
Bij een E46 M3 weet ik dat je heel makkelijk zonder gekke aanpassingen een ESS compressor kunt monteren maar ik weet niet of dit voor een E36 ook zo makelijk is.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Kijk eens in de e36 showroom en dan bij daytona M3 , stuur hem een pm. Hij zal je vast en zeker meer kunnen vertellen
///M-power
Ben jij dit? http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... =5&t=47253" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo ja,je had toch een 325i waar je een turbo op wou zetten?en nu heb je weer een M3 waar een supercharger op moet.
Ik had je op Extreme-machines ook al een link gegeven maar daar heb je schijnbaar weinig meegedaan
Ga eerst maar eens een tijd lezen op Bimmerforums want als je dat had gedaan had je al lang geweten wat je wou,want daar kun je alles vinden wat je nodig hebt.
Laat eens een paar foto,s zien van je M3 E36
Zo ja,je had toch een 325i waar je een turbo op wou zetten?en nu heb je weer een M3 waar een supercharger op moet.
Ik had je op Extreme-machines ook al een link gegeven maar daar heb je schijnbaar weinig meegedaan
Ga eerst maar eens een tijd lezen op Bimmerforums want als je dat had gedaan had je al lang geweten wat je wou,want daar kun je alles vinden wat je nodig hebt.
Laat eens een paar foto,s zien van je M3 E36
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
-
Dan moet je zoeken naar een supercharger met een eigen oliebad. Dan hoef je minder aan te passen.
- Ramon 325 Vanos
Hey Daytonam3
Heb een vraagje ik ben nu momenteel bezig met een turbo ombouw voor men 325 caab.
Maar heb hier en daar nog wat losse eindje waar ik nog niet echt over uit ben of niet weet.
En omdat jij al zo'n behoorlijk dik project hebt wat al klaar is , kan jij me vast wel wat kleine vraagjes beantwoorden
Ik weet niet of je wel eens op een meet and greet bent waar ik ze persoonlijk aan je kan vragen of uitleggen.
Om te kijken hoe jij het hebt en ik het wou gaan doen.
Heb een vraagje ik ben nu momenteel bezig met een turbo ombouw voor men 325 caab.
Maar heb hier en daar nog wat losse eindje waar ik nog niet echt over uit ben of niet weet.
En omdat jij al zo'n behoorlijk dik project hebt wat al klaar is , kan jij me vast wel wat kleine vraagjes beantwoorden
Ik weet niet of je wel eens op een meet and greet bent waar ik ze persoonlijk aan je kan vragen of uitleggen.
Om te kijken hoe jij het hebt en ik het wou gaan doen.
Hey Ramon,
Ik weet niet welke vragen je hebt maar misschien kan ik ze beantwoorden via pb?
Ik denk niet dat ik de meeting ga redden van volgende week
Ik weet niet welke vragen je hebt maar misschien kan ik ze beantwoorden via pb?
Ik denk niet dat ik de meeting ga redden van volgende week
- Ramon 325 Vanos
Oke dan stuur ik je wat vragen van de week.
Ja ik ben er zelf ook niet op de meeting
Ja ik ben er zelf ook niet op de meeting