volgens mij is dat geen GTR motor trouwens.. Lijkt een beetje op een oude M5 motor
Als je.m voor op straat wil gaan bouwen zou ik inderdaad een 6 cylinder basis nemen, puur omdat daarin al veel werk is voorbereid. Voor rally/racegebruik kan je net zo goed een 4 cylinder basis nemen; je gaat m dan toch helemaal opnieuw opbouwen inclusief kabelboom.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Laatst gewijzigd door Gast op 05 apr 2012, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
Mooi plaatje; een bekende van me racet in een E36 GTR dus ik ken m op zich wel. In mijn hoofd zat er op zo'n S50 B30 motor een ander inlaattraject, van daar dat ik t me hardop afvroeg.
Een GTR is een 3.2 en blijkt inwendig geheel anders te zijn.
Veel verstand heb ik er ook niet van.
Weet alleen dat ze er niet veel zijn.
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)