Is dit zo? Er zal toch altijd een hulpmiddel aan te pas moeten komen of zie ik dit verkeerd? Anders koop ik nat. een naaf met nieuw lager erbij natuurlijk. Weet niet precies hoe dit zit en hoeveel dit dan kost bij elkaar.merijn3 schreef:Je kunt toch ook een naaf kopen waar het lager in zit? hoef je ook niet te persen:)
Wiellager...
Re: Wiellager...
Gewoon een nieuwe in laten zetten voordie 150 euro.
Dan heb je garantie en weet je tenminste dat het goed zit.
Een lager zelf kost al snel 50 euro (skf) ex btw. Uurtje werk heb je er minimaal aan als alles mee zit.
Dan heb je garantie en weet je tenminste dat het goed zit.
Een lager zelf kost al snel 50 euro (skf) ex btw. Uurtje werk heb je er minimaal aan als alles mee zit.
- Bimmergirl87
Helemaal mee eens 

Laatst gewijzigd door Gast op 17 apr 2011, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
Dan heb jij misschien een slechte garage gehad Judaz...
Je kunt hier beter niet meer lopen kloten zelf, gewoon aan de garage overlaten, scheelt je een hoop gedoe en je hebt er garantie bij
Je kunt hier beter niet meer lopen kloten zelf, gewoon aan de garage overlaten, scheelt je een hoop gedoe en je hebt er garantie bij

Eens BMW, altijd BMW
Bedankt.
Vind het ook nogal risico om met zoiets te gaan kloten dit moet gewoon goed gebeuren.
Morgen gaat ie naar de doctor.
Vind het ook nogal risico om met zoiets te gaan kloten dit moet gewoon goed gebeuren.
Morgen gaat ie naar de doctor.

@ judaz.
Snap jou ook wel maar als ik die lager neem en ik huur een brug voor een dag kom ik rond de 100 euro uit. Moet het wel allemaal goed gaan natuurlijk.
Die marge is gewoon te klein als ik het nu zo allemaal beetje bereken.
Snap jou ook wel maar als ik die lager neem en ik huur een brug voor een dag kom ik rond de 100 euro uit. Moet het wel allemaal goed gaan natuurlijk.
Die marge is gewoon te klein als ik het nu zo allemaal beetje bereken.
Bij zat het dus niet mee en heeft het 2,5 uur geduurd voor 1 wiellager (achter) te vervangen. Ik was iets van 225 euro kwijt.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Kan hem vandaag ophalen. Voor 125 euro gemaakt. Redelijk wel.
170 euro is het laagste waar een beetje garage bedrijf voor gaat.
Gemiddeld ben je wel 200 euro ervoor kwijt, maar die zou ik mijden, 170 is max... 70 euro voor uurtje werk is genoeg voor die kwakzalvers.
Je kunt natuurlijk ook zelf een brug verhuur bedrijf opzoeken maar dan ben je het zelfde kwijt of meer en je het duurt waarschijnlijk iets langer dan een uur hehe.
2de hands zou ik ook niet doen, ga voor kwaliteit.
Mvg
Ps wat een irritant geluid he.
Gemiddeld ben je wel 200 euro ervoor kwijt, maar die zou ik mijden, 170 is max... 70 euro voor uurtje werk is genoeg voor die kwakzalvers.
Je kunt natuurlijk ook zelf een brug verhuur bedrijf opzoeken maar dan ben je het zelfde kwijt of meer en je het duurt waarschijnlijk iets langer dan een uur hehe.
2de hands zou ik ook niet doen, ga voor kwaliteit.
Mvg
Ps wat een irritant geluid he.

- jellecabrio
gisteren wiellager linksachter bij m'n 325i gedaan 1 of 2 koloms brug een hydro.pers en wat tech. kennis onmisbaar komplete draaggarm moet eronderuit, gebruikte draagarm met een goed lager is zeker een goede optie in bijde gevallen ook uitlijnen erna !
Laatst ook laten doen voor exact 150 euro