Ben en zijn 318i - andere velgen gekocht
Re: Ben en zijn 318i - andere velgen gekocht
Ok, ik vond ze er wat getrokken op liggen, maar kan inderdaad ook zo komen door die velgbeschermingsrand Komende tijd nog nieuwe uitlaatlijn er onder, en dan ben ik wel weer ff klaar, dan gaat de Daihatsu er weer aan geloven hoop ik
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Mijn laatste aankoop, een set nieuwe BMW naafkapjes voor de Motorsport velgen De oude (links) was allesbehalve netjes, dus een nieuw setje gekocht via jdec.nl
En vandaag de BMW weer ff netjes gewassen enz Eerst gewoon gewassen, vervolgens nog in de wax gezet en het leer behandeld
Wat spullen klaargezet vanmiddag na het wassen:
Leer weer netjes behandeld
De nieuwe naafdoppen zitten ook al in de velgen trouwens
En weer een glimmende auto
Wat spullen klaargezet vanmiddag na het wassen:
Leer weer netjes behandeld
De nieuwe naafdoppen zitten ook al in de velgen trouwens
En weer een glimmende auto
Lekker bezig en ziet er goed uit Velgen staan 'm super!
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
- dinesh_skr
Heerlijk op zo een mooie dag, en dan lekker aflsuiten met dat likkerste flesje
Ziet er goed uit man, hele mooie sedan
Ziet er goed uit man, hele mooie sedan
- bob de bouwer
velgen staan perfect alleen de wagen nog iets laten zakken
Mja, wil m eigenlijk niet verlagen, maar het zou de auto wel een stuk mooier maken.. hmm, dilemma
Vanavond na het eten wat foto's wezen maken van de BMW Gister en vanochtend de auto weer s goed gewassen en in de wax gezet. Helaas een crappy camera, dus fotos zijn niet wat ik er van had gehoopt. Maar toch wilde ik een aantal delen met jullie
Zijkant glimt weer
Mooi kleurtje na het poetsen
Vanavond na het eten wat foto's wezen maken van de BMW Gister en vanochtend de auto weer s goed gewassen en in de wax gezet. Helaas een crappy camera, dus fotos zijn niet wat ik er van had gehoopt. Maar toch wilde ik een aantal delen met jullie
Zijkant glimt weer
Mooi kleurtje na het poetsen
Velgen staan er mooi onder. Laatste foto zie je goed de kleur en de glans, top
Mooie breedset. Nog plannen voor het repareren van de stoeprandschade?
Die van mij moeten ook nog steeds.
Die van mij moeten ook nog steeds.
ziet er netjes uit ben! ander uitlaatje, en de wagen wat laten zakken, en je hebt een zeer nette sedan!
en net wat jaapi zegt idd, deze kleur komt het best tot zijn recht met een mooi zonnetje erop!
en net wat jaapi zegt idd, deze kleur komt het best tot zijn recht met een mooi zonnetje erop!
>>>>Showroom E36's<<<<
Voorlopig geen plannen om de stoeprandschade op te knappen. De BMW bevalt uitstekend, maar voor mij blijft het gewoon een dagelijkse auto. Ik heb al een auto voor de show, met deze wilde ik eigenlijk niets gaan doen.. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en uiteindelijk is het van een standaard 318i wat aangepast naar een (in mijn ogen) lekkere daily die toch weer anders is als de rest.
Verlagen is een optie die al vaker in gedachten voorbij is gekomen. Maar zoals ik al zei, het blijft voor mij een dagelijkse auto naast een show-auto, ik wil deze niet zo gaan aanpakken dat ook met deze dagelijks gebruik niet meer ideaal is.
De nieuwe uitlaat komt er volgende week dinsdagavond onder Eindelijk, ben erg benieuwd hoe het gaat staan en hoe het gaat klinken
Verlagen is een optie die al vaker in gedachten voorbij is gekomen. Maar zoals ik al zei, het blijft voor mij een dagelijkse auto naast een show-auto, ik wil deze niet zo gaan aanpakken dat ook met deze dagelijks gebruik niet meer ideaal is.
De nieuwe uitlaat komt er volgende week dinsdagavond onder Eindelijk, ben erg benieuwd hoe het gaat staan en hoe het gaat klinken
Druk druk gehad afgelopen weken, en nog steeds. Maar de uitlaat zit er nu onder in ieder geval!
Een licht sportieve brom die wel bij de auto past. De uitlaat had een tikke naar rechts gemogen, maar dan zou die tegen de wielbak tikken. Misschien nog eens wat aanpassen, maar voorlopig vind ik het prima zo.
Tevens de A-stijlen wat aangepakt.
Oud:
Nieuw:
Vorige week nog een weekendje naar de Nurburgring geweest. Daar is deze foto nog gemaakt:
Veel meer grip met deze velgen/banden dan met de oude 15" Michelin Energy Savers. Had ook niet anders verwacht overigens
Een licht sportieve brom die wel bij de auto past. De uitlaat had een tikke naar rechts gemogen, maar dan zou die tegen de wielbak tikken. Misschien nog eens wat aanpassen, maar voorlopig vind ik het prima zo.
Tevens de A-stijlen wat aangepakt.
Oud:
Nieuw:
Vorige week nog een weekendje naar de Nurburgring geweest. Daar is deze foto nog gemaakt:
Veel meer grip met deze velgen/banden dan met de oude 15" Michelin Energy Savers. Had ook niet anders verwacht overigens
Altijd mooi die actie foto's