Led achterlichten, welk merk/welke leverancier.
- rick.bosch
Led achterlichten, welk merk/welke leverancier.
Hallo,
Ik ben een opzoek naar achterlichten in led uitvoering.
Bij hl automotive kosten ze €120 en bij gomaxx €230, waarom is dit grote prijsverschil? Gomaxx ziet hier in de buurt dus daar gaat me voorkeur aan uit maar het prijsverschil is erg groot.
Hoop dat iemand weet wat het verschil is.
Rick
Ik ben een opzoek naar achterlichten in led uitvoering.
Bij hl automotive kosten ze €120 en bij gomaxx €230, waarom is dit grote prijsverschil? Gomaxx ziet hier in de buurt dus daar gaat me voorkeur aan uit maar het prijsverschil is erg groot.
Hoop dat iemand weet wat het verschil is.
Rick
BMW 120d | 2007 | 163pk
Re: Led achterlichten, welk merk/welke leverancier.
Heb je link? Kon bij gomaxx zo gauw niet vinden.
Kan zijn dat het 2 verschillende merken zijn. Hier op bm zag ik een groupbuy voor ledachterlichten bij hl, maar veel reaties over condens in de lampen als ik me goed herinner.Zou ff de topic doorlezen.
http://www.bimmerportal.nl/group-buy-bm ... t6705.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan zijn dat het 2 verschillende merken zijn. Hier op bm zag ik een groupbuy voor ledachterlichten bij hl, maar veel reaties over condens in de lampen als ik me goed herinner.Zou ff de topic doorlezen.
http://www.bimmerportal.nl/group-buy-bm ... t6705.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door bullus op 24 apr 2012, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Led achterlichten van Depo nemen. Deze kwaliteit is vele malen beter.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- rick.bosch
Gomaxx haalt ze bij autostyle dus daar kwam de prijs vandaan was ik vergeten erbij te zetten.
Op marktplaats kan ik geen led achterlichten vinden van depo? Weet jij dat een webshop voor?
Op marktplaats kan ik geen led achterlichten vinden van depo? Weet jij dat een webshop voor?
BMW 120d | 2007 | 163pk
Van Depo heb je niet de led uitvoering in wit/rood voor de sedan, wel de rood/wit/rood in led.
Depo led voor de coupe zijn rond de 130,-, dan is de prijs van autostyle wel heel duur.
Depo led voor de coupe zijn rond de 130,-, dan is de prijs van autostyle wel heel duur.
- rick.bosch
Oke, ja idd dan is autostyle wel duur. Maar er zit een leverancier van autosytyle hier in de buurt wat dan dus wel weer ideaal is voor de garantie. Terwijl de garantie bij een webshop lastiger wordt?
Heb ook gekeken of er iemand een mooi setje op mp heeft staan maar dat is niet het geval helaas.
Heb ook gekeken of er iemand een mooi setje op mp heeft staan maar dat is niet het geval helaas.
BMW 120d | 2007 | 163pk
Heb zelf bij ebay zwarte gekocht (geen led)
zoiets
Moet alleen nog even kijken of het wel staat..die zwarte zie je nl niet veel/ of nauwelijks.
zoiets
Moet alleen nog even kijken of het wel staat..die zwarte zie je nl niet veel/ of nauwelijks.
- rick.bosch
Nee, dat vind ik niet mooi op n grijze auto!
BMW 120d | 2007 | 163pk
- rick.bosch
Heb t forum over HL nog eens doorgelezen. Sommige hebben er inderdaad klachten over maar sommige ook weer niet. Lastige keuze
BMW 120d | 2007 | 163pk
-
Ik heb Eagle Eyes LED, vallen een beetje tegen, knipperen niet tegelijk als de auto uit staat.
Ledjes flikkeren als de auto uit staat en lampen aan.
Bij de knipperlichten zit er op een plaatsje in het midden geen LED, niet heel erg, maar ziet er niet zo mooi uit.
Geeft storing op BC, maar ik heb de controle van de achterlichten uitgezet, dus zie er niks van:)
Ledjes flikkeren als de auto uit staat en lampen aan.
Bij de knipperlichten zit er op een plaatsje in het midden geen LED, niet heel erg, maar ziet er niet zo mooi uit.
Geeft storing op BC, maar ik heb de controle van de achterlichten uitgezet, dus zie er niks van:)
Is dit niks voor je?
http://www.hla-denhaag.com/product/new- ... 4EB89.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Led en van depo.
Ze hebben trouwens ook nog andere van depo.
Heb mijn zwarte achterlampen binnen, maar ze gaan weer retour.Ze hebben die gewoon zwart gespoten en ziet er gewoon cheap uit, tevens passen de lampen niet, heb 4 lampen en die hebben maar 3 lampen.
http://www.hla-denhaag.com/product/new- ... 4EB89.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Led en van depo.
Ze hebben trouwens ook nog andere van depo.
Heb mijn zwarte achterlampen binnen, maar ze gaan weer retour.Ze hebben die gewoon zwart gespoten en ziet er gewoon cheap uit, tevens passen de lampen niet, heb 4 lampen en die hebben maar 3 lampen.
-
die zwarte van BKS tuning zijn inderdaad zwart gespoten.
en staat ook op hun site dat ze gespoten zijn
en staat ook op hun site dat ze gespoten zijn
Die ik heb waren niet van BKS en ze waren niet echt mooi gespoten ook, vandaar dat ik ze ook retour ga sturen.
SKG carstyling levert ook tegen redelijke bedragen.
Zelf daar pfl leds een keer vandaan gehaald. Incl ontstoringsweerstanden e.d. niet geheel onbelangrijk.
Zelf daar pfl leds een keer vandaan gehaald. Incl ontstoringsweerstanden e.d. niet geheel onbelangrijk.
- Dominic-Breda
ik had ze bij wheels online gekocht 2,5jr geleden....
Rij bijna nooit met mijn auto alleen in het weekend en af en toe savonds.
Maar sinds gisteren 3 ledjes van het knipperlicht kapot
Schijnt niet te maken te zijn vertelde wheelsonline.
Misschien hem toch proberen te maken, en anders toch maar op zoek naar andere...
Maar Depo is dus de beste ?
Rij bijna nooit met mijn auto alleen in het weekend en af en toe savonds.
Maar sinds gisteren 3 ledjes van het knipperlicht kapot
Schijnt niet te maken te zijn vertelde wheelsonline.
Misschien hem toch proberen te maken, en anders toch maar op zoek naar andere...
Maar Depo is dus de beste ?